Kartery i gaźnik zmd jaka różnica?

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
Awatar użytkownika
mecen82
Posty: 27
Rejestracja: 2011-01-12, 20:15
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 M06 B1 1967 r.
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Kartery i gaźnik zmd jaka różnica?

Post autor: mecen82 » 2016-02-02, 21:07

Witam, potrzebuje pomocy gdyż do końca nie znam się na tym.
Własnie zaczynam składać silnik do wski M06 B1 jestem w posiadaniu karterów troche nietypowych gdyż z tego co gdzieś wyczytałem z końcówki produkcji czyli z lat 80-tych.
Jak się dowiedziałem kartery posiadają spust w komorze komorze korbowodowej.
Czy części nominalne ze starszego typu tego silnika będą pasować do tych karterów?
Drugi temat to wiem że w modelu mojej wski był gażnik G20 M.
Jednak udało mi się kupić nowy z epoki gażnik G20 M 2A stosowany prawdopodobnie w wskach B3
Proszę o informacje czy w tych karterach i gażniku jest tak duża różnica czy można składać gdyż na razie praca stoi ;)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Kartery i gaźnik zmd jaka różnica?

Post autor: Savier » 2016-02-02, 21:48

Pod względem mechanicznym kartery będą pasować, gaźnik ma bodaj tam różnicę w komorze pływakowej, ale z zewnatrz nie widać ;-)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości