Problem po zmianie biegów

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
Litwin
Posty: 51
Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
Lokalizacja: STG
Kontaktowanie:

Problem po zmianie biegów

Post autor: Litwin » 2016-05-30, 21:24

Witam wszystkich

Dzisiaj po nierównej walce w której wspierało mnie parę osób z tego forum nastąpiło pierwsze kółko w koło bloku na mojej wuesce.
Niestety coś dalej nie gra i pomimo to, że udało mi się naprawić światła , ładowanie to dalej mam problem z serduchem mojego pojazdu.
jadąc na jedynce trochę się rozpędzam i zapinam drugi bieg, puszczam sprzęgło i brak mocy motocykl chodzi i ledwie co się toczy...
redukuje do 1 i znowu dodaje gazu i motocykl normalnie przyspiesza i po zapięciu 2 biegu znowu to samo....


PO dojechaniu do garażu gaszę motocykl, po chwili chcę odpalić i niestety już zero odzewu. Ani kopniakiem ani na zapych... nawet nie kichnie...

i tak po chwili radości związanej z tym, że w sumie już się przejechałem wracam do etapu dłubania w garażu....

koledzy proszę podpowiedzcie co począć?????


Pozdrawiam

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Problem po zmianie biegów

Post autor: Mixol » 2016-05-30, 22:02

W jakim masz stanie silnik po remoncie? po koleji wygląd świecy sprawdzałeś masz zwykły zapłon czy CDI jak zwykły to przerwa albo kondensator może byś przyczyną, gaźnik masz czysty a bak? simeringi mogą puszczać i wydech zatkany, więcej coś napisz o swojej Wsce będzie łatwiej pomóc.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Problem po zmianie biegów

Post autor: wujcio » 2016-05-30, 22:19

Mnie to wygląda na zalewanie silnika.
Ciekaw jestem jak motor chodzi na tym 1 biegu.

Litwin
Posty: 51
Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
Lokalizacja: STG
Kontaktowanie:

Re: Problem po zmianie biegów

Post autor: Litwin » 2016-05-30, 22:23

silnik po remoncie- simeringi ,łożyska, regeneracja wału, nowy tłok nominał+ pierścienie. Cylinder był gładki więc nie dotykałem.
Zapłon jest tradycyjny, kondensator dopiero co wymieniłem. Świeca czarna ale to dlatego, że przejechałem może 100-200m. bez nagaru po prostu ciemny kolor elektrody. Gaźnik po czyszczeniu bak wyczyszczony po malowaniu. Wydech -cygarko po wypaleniu wnętrza pomalowane proszkiem. Przerwa świecy 0.4mm przerwa zapłonu 0.3mm max, wyprzedzenie ustawiane urządzeniem ze śruby z cechami.

sbanys
Posty: 1155
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: Problem po zmianie biegów

Post autor: sbanys » 2016-05-30, 22:24

Miałem podobnie i skutek był taki, że tłumik był zapchany. A dodatkowo może świecę zalewać czyli gaźnik do regulacji.

Litwin
Posty: 51
Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
Lokalizacja: STG
Kontaktowanie:

Re: Problem po zmianie biegów

Post autor: Litwin » 2016-05-30, 22:26

gaźnik dopiero co regulowałem, co do 1 biegu. Jak na moje oko to reakcja na rolgaz bardzo pozytywna, nie jeździłem wcześniej wueską ale przy dodaniu gazu motocykl ochoczo reagował na dodanie gazu..

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Problem po zmianie biegów

Post autor: Mixol » 2016-05-30, 22:28

Jaki masz kondensator jak współczesny Miflex to go wywal ja przez to badziewie też miałem problemy, zobacz czy nie iskrzy przerywacz, gaźnik nie zaszkodzi wyczyścić jeszcze raz i musi chodzić jak odpalisz to wyregulujesz i będziesz śmigał.

Litwin
Posty: 51
Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
Lokalizacja: STG
Kontaktowanie:

Re: Problem po zmianie biegów

Post autor: Litwin » 2016-05-30, 22:37

nie wiem czemu ale uwierzcie mi, że jak pójdę rano do garażu to odpali od strzała i to bez przelewania...
Nie wiem czy to wina zalanego silnika i po prostu nadmiar paliwa odparuje ale już raz tak było.. co do ustawiania gaźnika sugerowałem się opisem ze strony:http://mkonki.cba.pl/regulacjagaznika.html

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Problem po zmianie biegów

Post autor: Mixol » 2016-05-30, 22:43

A jak masz ustawiona iglicę, kiedyś miałem też że paliła na zimno i dechła po zagrzaniu, była walnięta cewka zapłonowa jakieś przebicie miał na ciepłym silniku.Po wymianie problem minął.

Litwin
Posty: 51
Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
Lokalizacja: STG
Kontaktowanie:

Re: Problem po zmianie biegów

Post autor: Litwin » 2016-05-30, 22:49

Cewka zapłonowa ostatnio została wymieniona na taką ze starego zapasu pewnego kolekcjonera starych motocykli. Iglica teraz nie pamiętam ale chyba 2 ząbek od góry..

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Problem po zmianie biegów

Post autor: Mixol » 2016-05-30, 22:51

Pływak nie dziurawy, sprawdzaj jeszcze raz samo się nie naprawi.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości