Jak sprawdzic szczelnosc skrzyni korbowej? Nie zasysa paliwa.
-
- Posty: 1984
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Jak sprawdzic szczelnosc skrzyni korbowej? Nie zasysa paliwa.
Zachowanie silnika z wyrzucaniem paliwa jest jak najbardziej ok. Jeśli masz to podmień gaźnik lub od kogoś pożycz. Jak po 30 sek gaśnie to jaka jest świeca.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-05-12, 18:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Garbuska z 1976 roku. Kupiona jako kupka złomu.
- Kontaktowanie:
Re: Jak sprawdzic szczelnosc skrzyni korbowej? Nie zasysa paliwa.
Gaźniki mam 2. Zakładam je na zmianę. Po czyszczeniu dysz. Świeca jest sucha po kilku próbach zapalenia. Robi się czarna, jeśli zaleję go mocno mieszanką po wielu próbach zapalenia z zalaniem silnika poprzez naciśnięcie zatapiacza na dłużej.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-05-12, 18:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Garbuska z 1976 roku. Kupiona jako kupka złomu.
- Kontaktowanie:
Re: Jak sprawdzic szczelnosc skrzyni korbowej? Nie zasysa paliwa.
Widzę, że to forum jakoś "nieżywe".
-
- Posty: 1984
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Jak sprawdzic szczelnosc skrzyni korbowej? Nie zasysa paliwa.
Opisujesz tak, że nie wiem co masz na myśli.
1. "Świeca jest sucha po kilku próbach odpalenia" - to przelej gaźnik lub podlej pod świecę.
2. "Robi się czarna, jeśli zaleję go mocno mieszanką po wielu próbach zapalenia z zalaniem silnika poprzez naciśnięcie zatapiacza na dłużej" - to po co zalewasz mocno, zalej tyle ile trzeba i po wielu próbach znowu zalewasz? Masz prawidłowe koło magnesowe?
3. Czy na którymś silniku inny motor pracuje poprawnie?
Nie ma cudów jeśli zapłon jest ok to podlanie pod świecę powinno uruchamiać silnik. Jeśli odpala, a po chwili gaśnie to problem masz z dystrybucją paliwa, która może być powodowana przez gaźnik (regulacja, zaworek iglicowy, zapchane dysze (są dwie), poziom paliwa), lewe powietrze na dolocie lub rozszczelnienie przestrzeni korbowej i zapchany wydech. Te silniki są zbyt proste, dasz radę.
1. "Świeca jest sucha po kilku próbach odpalenia" - to przelej gaźnik lub podlej pod świecę.
2. "Robi się czarna, jeśli zaleję go mocno mieszanką po wielu próbach zapalenia z zalaniem silnika poprzez naciśnięcie zatapiacza na dłużej" - to po co zalewasz mocno, zalej tyle ile trzeba i po wielu próbach znowu zalewasz? Masz prawidłowe koło magnesowe?
3. Czy na którymś silniku inny motor pracuje poprawnie?
Nie ma cudów jeśli zapłon jest ok to podlanie pod świecę powinno uruchamiać silnik. Jeśli odpala, a po chwili gaśnie to problem masz z dystrybucją paliwa, która może być powodowana przez gaźnik (regulacja, zaworek iglicowy, zapchane dysze (są dwie), poziom paliwa), lewe powietrze na dolocie lub rozszczelnienie przestrzeni korbowej i zapchany wydech. Te silniki są zbyt proste, dasz radę.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-05-12, 18:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Garbuska z 1976 roku. Kupiona jako kupka złomu.
- Kontaktowanie:
Re: Jak sprawdzic szczelnosc skrzyni korbowej? Nie zasysa paliwa.
Jak gaźnik przelewam to odpala na 30 sekund. Potem gaśnie. Mam już 3 gaźniki. A zapłon, tak jak pisałem wcześniej CDI dobrze wyregulowany. Dysze nie zatkane. Simeringi na wale są OK. Od 2 miesięcy składam, rozbieram, składam, rozbieram. Tłok jest strzałką do wydechu.
- jakemdural
- Posty: 366
- Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: Jak sprawdzic szczelnosc skrzyni korbowej? Nie zasysa paliwa.
Załóż gaźnik bez króćca na cylinder bezpośrednio i odpal....
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-05-12, 18:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Garbuska z 1976 roku. Kupiona jako kupka złomu.
- Kontaktowanie:
Re: Jak sprawdzic szczelnosc skrzyni korbowej? Nie zasysa paliwa.
Z tym króćcem chodzi o fałszywe powietrze?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-05-12, 18:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Garbuska z 1976 roku. Kupiona jako kupka złomu.
- Kontaktowanie:
Re: Jak sprawdzic szczelnosc skrzyni korbowej? Nie zasysa paliwa.
Znalazłem ten swój wpis przypadkowo. Przez półtora roku nikt nie skomentował. Więc sam dopiszę zakończenie. Nowy tłok i nowy cylinder i silnik wyrywa się do lotu. I nie piszcie, że nowy cylinder nie jest dobry. Mam almotowski, przejechałem 1000 km i jestem bardzo zadowolony. Zrobiłem jeszcze B-jedynkę też na nowym, żeliwnym cylindrze i oryginalnym zapłonie i też śmiga, że aż miło.
- ŻbiKu
- Posty: 1623
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Jak sprawdzic szczelnosc skrzyni korbowej? Nie zasysa paliwa.
Ja na temat jakości się nie wypowiadam, ponieważ nie korzystałem. Przejedź 10000 km i się okaże czy jest dobry 
Sprawdzenie szczelności skrzyni korbowej w silniku,
który pracował - metoda jest banalna. Należy spuścić trochę oleju ze skrzynki biegów. Jeśli w oleju będzie widać oka-przebarwienia, znaczy to, że to benzyna. Możliwe usterki - uszkodzony simmering, nieszczelne kartery.
Oczywiście simmering od strony zapłonu, czyli strony "suchej", też może być uszkodzony. Wtedy jednak będzie mokro od paliwa pod zapłonem.
Sprawdzenie szczelności skrzyni korbowej w silniku,
który pracował - metoda jest banalna. Należy spuścić trochę oleju ze skrzynki biegów. Jeśli w oleju będzie widać oka-przebarwienia, znaczy to, że to benzyna. Możliwe usterki - uszkodzony simmering, nieszczelne kartery.
Oczywiście simmering od strony zapłonu, czyli strony "suchej", też może być uszkodzony. Wtedy jednak będzie mokro od paliwa pod zapłonem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość