CYLINDER I TŁOK
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2017-12-28, 07:02
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk B1 1969 r
- Kontaktowanie:
CYLINDER I TŁOK
Panowie mam pytanko . Jestem tu nowy i być może jest już taki post lecz wolę zapytać tutaj. Rozebrałem na części pierwsze silnik poniewaz oddaje do Szkiełkowania graty i mam cylek aluminiowy i zastanawiam się czy go zostawić czy kupić żeliwny i do tego tłok ak20 czy zostawić Alu + AK 20 . Jak to wygląda w praktyce . Kupiłem dwurame w grudniu i zabieram się za dokończenie projektu przez poprzedniego właściciela i kupilem CDI lecz przy kupnie nie nie wkrecala się na obroty i ogólnie nie miała mocy . Luzow na wale nie ma i teraz doradzcie co z cylindrem i tłokiem.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: CYLINDER I TŁOK
Jak dwuramówka to cylinder żeliwny. Tłok od kolegi Alien Ak20.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości