Strona 1 z 1

CYLINDER I TŁOK

: 2018-04-11, 06:38
autor: stank_slawek
Panowie mam pytanko . Jestem tu nowy i być może jest już taki post lecz wolę zapytać tutaj. Rozebrałem na części pierwsze silnik poniewaz oddaje do Szkiełkowania graty i mam cylek aluminiowy i zastanawiam się czy go zostawić czy kupić żeliwny i do tego tłok ak20 czy zostawić Alu + AK 20 . Jak to wygląda w praktyce . Kupiłem dwurame w grudniu i zabieram się za dokończenie projektu przez poprzedniego właściciela i kupilem CDI lecz przy kupnie nie nie wkrecala się na obroty i ogólnie nie miała mocy . Luzow na wale nie ma i teraz doradzcie co z cylindrem i tłokiem.

Re: CYLINDER I TŁOK

: 2018-04-11, 07:16
autor: sbanys
Jak dwuramówka to cylinder żeliwny. Tłok od kolegi Alien Ak20.