Strona 1 z 1

Nie wchodzi na obroty, strzela w tłumik

: 2018-05-30, 10:04
autor: maq
Gadałem dziś z gościem, który wystawia na sprzedaż B3 z końca produkcji. Wymienił tryb 3. biegu, bo wyskakiwał. Po złożeniu silnika okazało się, że motor nie chce wejść na obroty. Dławi się i strzela w tłumik.
Czy to prawdopodobne, żeby przy składaniu coś skopać i żeby się pojawił taki objaw, czy to raczej zbieg okoliczności?
Pytam, bo się zastanawiam, czy się warto w to pakować.

Re: Nie wchodzi na obroty, strzela w tłumik

: 2018-05-30, 10:14
autor: halcik
Lewe powietrze lub regulacja zapłonu. Przecież nie piszesz o żadnych wadach które wykluczają jego przyszłą eksploatację. Z każdego g... da się zrobić perełkę. Nie jestem przekonany czy dobrze wybrałeś dział dla tego pytania

Re: Nie wchodzi na obroty, strzela w tłumik

: 2018-05-30, 10:19
autor: maq
Jeżeli to tylko 1 z tych 2 rzeczy, to OK.
Jaki dział byłby lepszy?

Re: Nie wchodzi na obroty, strzela w tłumik

: 2018-05-30, 13:54
autor: halcik
Np Fest test, ale ja tu nie moderuje i może nie znam podejścia moderatorów do tematu. Jak kupisz to się pochwal. Fajnie się ogląda zdjęcia lekko spatynowanych wuesek lub takich po tuningach poprzednich właścicieli. Niesie to za sobą masę informacji o poprzednim wlaścicielu

Re: Nie wchodzi na obroty, strzela w tłumik

: 2018-05-30, 15:05
autor: Adam_Ga
Skoro gość wymieniał tryby to musiał zwalić zapłon. Składał na sztuke żeby jako tako chodziło i stąd te objawy. Gaźnika raczej sie nie rusza w takich sytuacjach. No chyba że coś tam modził i ustawiał zapłon gaźnikiem, to masz rozregulowane oba tematy :mad:

Zbijaj cene "no bo panie tu pewnie pół silnika trzeba wymienić a części drogie..." Ewentualnie jak masz pojęcie jak się to robi to ustaw zapłon i gażnik przed kupnem i zobacz czy jest poprawa.

Re: Nie wchodzi na obroty, strzela w tłumik

: 2018-05-30, 15:24
autor: maq
Pojęcie mam takie, że sobie poradzę we własnym garażu, ale nie na szybko.
Mam zamiar zbijać cenę, moim zdaniem 1500 to absolutny maks.

Ale też nie chciałbym wejść na minę, np. czop wału wyrobiony i na dzień dobry konieczna regeneracja.
Oczywiście wiem, ze to jest do zrobienia, ale na początek wolałbym mieć tylko usterki, które sam usunę ;)