Pierścienie luz w cylindrze po szlifie

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
mrzlo69
Posty: 87
Rejestracja: 2015-04-07, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kołczan City
Kontaktowanie:

Pierścienie luz w cylindrze po szlifie

Post autor: mrzlo69 » 2018-08-05, 12:33

Witam piszę z zapytaniem jaki powinien być luz nowych pierścieni po szlifie w wsk 125 tak aby nie puchły. Jaki polecacie tłok?
Czy zbyt mały luz pierścieni w cylindrze może powodować puchniecie tłoka?

sylwekseat
Posty: 336
Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard
Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie luz w cylindrze po szlifie

Post autor: sylwekseat » 2018-08-05, 13:43

Pierscienie to jedno a tlok drugie luz pierscieni to od 0.2 do 0.3 mm tlok minimum ak12

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości