Cześć
Zabrałem się za remont silnika S34 mojej WFM. Mam pytanie odnośnie regeneracji wału - zastosować oryginalny korbowód (wymiana łożyska na czopie i tulejki na trzpień) czy zrobić regenerację na korbowodzie duells (tu nie wiem czy się zmieści i nie będzie obijał się o tłok).
Za wszelkie informacje i porady z góry dziękuję.
Piotr
WFM S34 - korbowód Duells
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2016-08-07, 19:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM S34 1964
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: WFM S34 - korbowód Duells
Jak są korby duelsa do s34 (a są to chyba te same co do s32) to taką był założył. Lepsza jak oryginalna.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2016-08-07, 19:15
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM S34 1964
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontaktowanie:
Re: WFM S34 - korbowód Duells
Są:
https://gmoto.pl/korbowod-shl-m11-175-d ... 91216.html
Tylko nie wiem czy nie będzie uderzał w tłok, bo w S34 ścianki tłoka są dużo grubsze niż w S32, wprawdzie tłok ma podcięcia na korbowód ale pewny nie jestem. Przydały by się dokładne wymiary duells'a.
https://gmoto.pl/korbowod-shl-m11-175-d ... 91216.html
Tylko nie wiem czy nie będzie uderzał w tłok, bo w S34 ścianki tłoka są dużo grubsze niż w S32, wprawdzie tłok ma podcięcia na korbowód ale pewny nie jestem. Przydały by się dokładne wymiary duells'a.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości