Dziury po tłoku w głowicy

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
Awatar użytkownika
nike166
Posty: 82
Rejestracja: 2018-10-20, 12:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Dziury po tłoku w głowicy

Post autor: nike166 » 2018-11-10, 18:47

Cześć,

Panowie czy ta głowica nadaję się do montażu i eksploatacji ? Przez luz na korbie tłok tłukł o głowicę i porobił dziury. Lekko je przygładziłem i się zastanawiam czy nie będzie to przeszkadzało w pracy silnika ?

Obrazek
Obrazek

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: Dziury po tłoku w głowicy

Post autor: rss » 2018-11-10, 19:43

nie będzie to przeszkadzało w pracy silnika (miedzy tłokiem a głowicą powinien być luz 0,5 -1,0 mm - dopilnuj żeby nie był za mały),
ale korzystając z okazji przeszlifuj głowice na czymś płaskim aby zminimalizować przedmuchy.
takie "dzioby" to powszednia rzecz w WSK 175 i za bardzo to nie przeszkadza.
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
nike166
Posty: 82
Rejestracja: 2018-10-20, 12:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: Dziury po tłoku w głowicy

Post autor: nike166 » 2018-11-10, 20:06

A splanowanie o 1mm coś da ?

Seba_830
Posty: 176
Rejestracja: 2012-08-14, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Mz 250
Jawa 50
Motorynka
Lokalizacja: Stanisławów
Kontaktowanie:

Re: Dziury po tłoku w głowicy

Post autor: Seba_830 » 2018-11-11, 10:14

To nie są dziury po tłoku, musiało kiedyś komuś wyskoczyć zabezpieczenie, pękł pierścień lub rozpadło się łożysko igiełkowe na wale.

Awatar użytkownika
nike166
Posty: 82
Rejestracja: 2018-10-20, 12:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: Dziury po tłoku w głowicy

Post autor: nike166 » 2018-11-11, 14:12

Seba_830 pisze:
2018-11-11, 10:14
To nie są dziury po tłoku, musiało kiedyś komuś wyskoczyć zabezpieczenie, pękł pierścień lub rozpadło się łożysko igiełkowe na wale.
Faktycznie na tłoku jest znak po wypadniętym zabezpieczeniu sworznia i na cylindrze też była rysa przez to . Także już wiem po czym to jest

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości