Po czym poznać oryginalny aluminiowy cylinder ZMD do wsk z 1985 r. ?

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
Wułeska
Posty: 66
Rejestracja: 2021-03-18, 12:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 85 ROK,
MZ ETZ 250 86 ROK,
JAWA 350 TS 87 ROK,
Kontaktowanie:

Po czym poznać oryginalny aluminiowy cylinder ZMD do wsk z 1985 r. ?

Post autor: Wułeska » 2022-04-10, 14:34

Pytanie jak w tytule.

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Po czym poznać oryginalny aluminiowy cylinder ZMD do wsk z 1985 r. ?

Post autor: czankete » 2022-04-11, 16:25

...po widocznych na pierwszy rzut oka sygnowaniach ZMD
oraz oznaczeniu selekcji tłoka 😉 ...

Awatar użytkownika
Jogurt
Posty: 326
Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: Tylko polskie.
Kontaktowanie:

Re: Po czym poznać oryginalny aluminiowy cylinder ZMD do wsk z 1985 r. ?

Post autor: Jogurt » 2022-04-11, 20:21

Jeszcze z dołu powinna być dziurka na drut plomby

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Po czym poznać oryginalny aluminiowy cylinder ZMD do wsk z 1985 r. ?

Post autor: jjaworskyy » 2022-04-11, 21:01

Krótki gwint na kolanko w porównaniu od Chiny

Wułeska
Posty: 66
Rejestracja: 2021-03-18, 12:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 85 ROK,
MZ ETZ 250 86 ROK,
JAWA 350 TS 87 ROK,
Kontaktowanie:

Re: Po czym poznać oryginalny aluminiowy cylinder ZMD do wsk z 1985 r. ?

Post autor: Wułeska » 2022-04-12, 20:13

Ok dzięki za wszelkie odpowiedzi. Tylko mam jeszcze jeden problem otóż cylinder ,który przeznaczyłem sobie na remont silnika ma zerwany gwint i jak każdy wie gwint jest aluminiowy. Może ktoś wie jak można by było go uratować ? Zależy mi na nim ,ponieważ jest to oryginał.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Po czym poznać oryginalny aluminiowy cylinder ZMD do wsk z 1985 r. ?

Post autor: jjaworskyy » 2022-04-12, 21:07

Rakso Motors na FB robi takie rzeczy

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Po czym poznać oryginalny aluminiowy cylinder ZMD do wsk z 1985 r. ?

Post autor: halcik » 2022-04-12, 23:21

jjaworskyy pisze:
2022-04-12, 21:07
Rakso Motors na FB robi takie rzeczy
Z ciekawości, ile za taką usługę biorą/brali?

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Po czym poznać oryginalny aluminiowy cylinder ZMD do wsk z 1985 r. ?

Post autor: jjaworskyy » 2022-04-13, 06:42

halcik pisze:
2022-04-12, 23:21
jjaworskyy pisze:
2022-04-12, 21:07
Rakso Motors na FB robi takie rzeczy
Z ciekawości, ile za taką usługę biorą/brali?
Wiem tylko, że świadczyli taką usługę :) Ale za ile to trzeba pytać...
Wiem, że przerobienie dekla pod łożysko to koszt 80 zł, zaś zrobienie tulejek skrzyni, plus osiowanie to 300 zł netto...

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Po czym poznać oryginalny aluminiowy cylinder ZMD do wsk z 1985 r. ?

Post autor: halcik » 2022-04-13, 16:02

Dzięki, mam taki jeden, ale nie jedyny cylinder. Może kiedyś o nim pomyśle, tak samo jak o jednym z shl m11 alu i jednym od MZ ts250/1.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości