Korbowód z SHL do WSK 125.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2007-01-05, 20:58
- GG: 0
- Lokalizacja: WLN/Praszka/JDŁ
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- pawe86
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
w zaleznosci jaki masz wal czy taki typ jak byl w WFM silnik s01(z walkami o sr ok 4mm) czy taki nowszego typu z walkami o sr ok 2mm bo w shl jest korbowod i sworzen miedzy polowkami walu taki ktory pasuje do wfm zas w wsk jest minimalnie grubszy sworzen; dlogosc korbowodu jest taka sama;
jesli ciebie interesuje to mozesz zalorzyc caly wal od shl tylko w shl sa czopy o wiekszej srednicy znaczy inne lozyska i tyle (o ile takie sa).
ale jesli chodzi o kombinowanie z walem to nie wiem po co
Pozdrawiam
jesli ciebie interesuje to mozesz zalorzyc caly wal od shl tylko w shl sa czopy o wiekszej srednicy znaczy inne lozyska i tyle (o ile takie sa).
ale jesli chodzi o kombinowanie z walem to nie wiem po co
Pozdrawiam
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
A czy ja wiem czy to przerabiane? Gość od którego mam ten wał sprzedał mi go w złożonym silniku i twierdził, że to wersja eksport na Indie. Cholera wie, wiem tyle że gość był mechanikiem.
[ Komentarz dodany przez: ŻbiKu: 2007-02-08, 16:39 ]
Hmm To załóż temat tak jak napisałem w "Usprawnieniach" np. "łożysko igiełkowe w główce korbowodu" wrzuć fotki a myśle, że temat z czasem się rozwinie, ponieważ może ktoś się pokusi o taką przeróbkę
[ Komentarz dodany przez: ŻbiKu: 2007-02-08, 16:39 ]
Hmm To załóż temat tak jak napisałem w "Usprawnieniach" np. "łożysko igiełkowe w główce korbowodu" wrzuć fotki a myśle, że temat z czasem się rozwinie, ponieważ może ktoś się pokusi o taką przeróbkę
- Wojtek
- Posty: 954
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Jak byś zmierzył średnicę otworu w główce korbowodu i podał wymiar łożyska to w zasadzie załatwiłoby sprawę. Byłoby wiadomo czy konieczne jest powiększanie otworu oraz jaka jest różnica pomiędzy oryginalną korbą.
Tylko nie wiem jak z dobraniem łożyska. Na igiełkowych raczej nie ma oznaczeń ale pewnie w lepszym sklepie dobraliby po wymiarach.
Tylko nie wiem jak z dobraniem łożyska. Na igiełkowych raczej nie ma oznaczeń ale pewnie w lepszym sklepie dobraliby po wymiarach.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Żbiku: będę miał aparat to zdjęcia porobię. Na razie jestem uwalony robotą, a za tydzień wracam do Krakowa więc dupa zbita. Składam na razie silnik do wfm (polerka, pasowanie połówek, zgranie cylindra z kanałami itd.), potem biorę się za składanie mocno usprawnionego silnika właśnie z tym wałem. Czy co i kiedy nie wiem, bo w środe muszę być w Krakowie w czwartek w Warszawce a w piątek mam załatwienia na miejscu, a w niedziele wracam do Krakowa na stałe. Jak nie załatwie aparatu do wtorku to niestety. Co do wału to trudno o nim cokolwiek powiedzieć - łożysko jest idealnie dopasowane do tulejki i do główki korbowodu. Czy przerabiane? Nie wiem ... bądź co bądź fachowa robota bo wszystko jest dograne idealnie.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2007-01-06, 03:52
- GG: 0
- Lokalizacja: swidnik
- Kontaktowanie:
Hym...Ciekawa sprawa z tym lożyskiem;) A widzialeś to na oczy czy nie rozbierałeś tego?? Ciekawi mnie jakiej srednicy jest sworzeń.Jak bys mogl to dla mnie zmierzyć to bym był bardzo wdzieczny, wtedy moze ja bym sie pokusił na taka przeróbkę:D
Motor moim Bogiem , prędkość nałogiem , życie zabawą a moc podstawa:)
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Dokładnie Ci nie zmierze. Łożyska nie wyjmę. Na razie siedzę w domu także nie zmierze. A na oko linijką to szkoda się pieprzyć. Łożysko igiełkowe jednorzędowe w koszyczku stalowym.
To potężna robota, ciekawe kto to tak poskładał ....
Fuks bo wał ma 0 luzów. Łożysko też. Wał idzie do silnika mocno usprawnionego.
To potężna robota, ciekawe kto to tak poskładał ....
Fuks bo wał ma 0 luzów. Łożysko też. Wał idzie do silnika mocno usprawnionego.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2007-01-06, 03:52
- GG: 0
- Lokalizacja: swidnik
- Kontaktowanie:
No moze takiej fuszerki nie róbmy i nie mierzmy tego linika <lol>dzieki za foto bede kombinował.Mysle ze dalo by rade cos takiego zrobic tylko trzeba dobrać lozysko o takiej srednicy jak sworzen i troche rozfrezowac korbowod na wymiar i git. pokombinuje jak cos powstanie dam znac
Motor moim Bogiem , prędkość nałogiem , życie zabawą a moc podstawa:)
- pawe86
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
Xabingo pisze:Bo do będzie do tuningowego silnika.pawe86 pisze:ale jesli chodzi o kombinowanie z walem to nie wiem po co
No to jak tak sama długość to kupię go i dam do renowacji wał, może będzie pasował.pawe86 pisze:dlogosc korbowodu jest taka sama;
ale w wsk 125 wydaje mi sie ze jest mocniejszy korbowod w shl ma mniejsze rozmiary ale jesli chodzi o tunning to chyba latwiej odchodzic korbowod od shl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości