Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
Awatar użytkownika
bing17
Posty: 362
Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Kontaktowanie:

Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

Post autor: bing17 » 2009-10-21, 21:56

Witam.
Czy ktoś kto ma doświadczenie w tej materii mógłby krok po kroku napisać jak można profesjonalnie wykonać tą czynność ?? Z góry dziękuje i pozdrawiam bing17.

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

Post autor: mateusz 46 » 2009-10-22, 20:38

przyłączam sie do pytania kolegi bing17
Ekipa Północ

SuLeK

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

Post autor: SuLeK » 2009-10-22, 21:06

ja też się przyłączam ponieważ remontuję teraz silnik w swojej wsk

rykun
Posty: 368
Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
Kontaktowanie:

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

Post autor: rykun » 2009-10-22, 22:03

Najlepiej mieć nowe blachy które będą ciasno siedzieć w przeciwwagach. Czasami starych nie idzie dobrze zamocować jak są bardzo styrane. Można blachy uszczelnić klejem do metalu dodatkowo. Dalej pozostaje zaklepywanie równomiernie po obwodzie małym płaskim punktakiem.

davidoff
Posty: 32
Rejestracja: 2009-05-14, 21:44
GG: 12656609
Lokalizacja: Kozłówka
Kontaktowanie:

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

Post autor: davidoff » 2009-10-22, 22:09

Poxipol może być, czy też nie? A czy jeżeli spróbowałbym w jakiś sposób np. zaklepać blachy i dodatkowo spróbować oblutować je dokoła coby lepiej się trzymały, dobre by to było czy też nie?

SuLeK

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

Post autor: SuLeK » 2009-10-22, 22:57

mi się wydaje ze lutować to nie bo wtedy waga wału się zmienia a to chyba nie jest wskazane

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

Post autor: wujcio » 2009-10-22, 22:59

po pierwsze to lut się nie chwyci albo odpadnie przy obrotach

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

Post autor: Anzel » 2009-10-23, 11:30

ja w swojej SHL M11 przy remoncie silnika miałem do czynienia z obiema blachami wiszącymi luźno na czopach.Zastosowałem spawanie migomatem a następnie przerwy pomiędzy spawami (2-3cm) wypełniłem klejem,tzw "płynnym metalem" na zasadzie szpachlowania.po dokładnym stwardnieniu (blisko doba) wszystkie spawy i nadmiar kleju dokładnie oszlifowałem zgrubnie kątówką i poprawiłem Dremelem.Wyszło idealnie a przede wszystkim szczelnie.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Awatar użytkownika
czochu
Posty: 119
Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
GG: 0
Lokalizacja: piaseczno
Kontaktowanie:

Re: Zaklepywanie i uszczelnianie blach wału silnika S01.

Post autor: czochu » 2009-10-23, 15:26

ja zrobiłem prawie jak w oryginale , załozona blache od strony zewnętrznej co 1,5cm zaklepałem przy uzyciu ostrego meselka (w oryginale było prasowane) , jeżdziłem tak bardzo długo i sie nie odczepiły

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości