Strona 1 z 1

WFM klamka sprzęgła

: 2015-04-13, 08:14
autor: KubaZych
Mam maly problem, a może wlaśnie brak problemu. Złożylem silnik, w sobotę wziąlem się na skladanie klapy sprzęgla i spotkało mnie coś dziwnego. Popychacz nowy ma długość taką jak stary, a sprzęgło da się wyregulować tylko bez kulki łożyskowej, tej malej :shock: Na początku zlożyłem z kulką, to nawet nie dało się nawet śruby regulacyjnej wkręcić, motor przechylalem, wylatywala tylko jedna kulka, ktorą wlożyłem. Bez kulki sprzęgło chodzi idealnie, motor odpala, jeździ, biegi wchodzą. Tylko dlaczego :shock: ? Czy to możliwe, że w środku utknęła stara kulka, ja zapomnialem, że ją włożylem, a teraz nie wylatuje ? Nawet bez tej kulki śruba regulacyjna wkręcona jest tylko troszeczkę.

Re: WFM klamka sprzęgła

: 2015-04-27, 08:17
autor: KubaZych
Sprawa teraz jest jeszcze gorsza. Może ktoś jednak pomoże? Sprzęgło przestalo rozlaczać, caly czas koło się kręciło. Pogrzebałem, więc w wałku i okazalo się, że była w środku zgnieciona i zablokowana kulka. Włożyłem więc nową i sprobowałem wyregulować i nie da się. Sprzęgło nie rozlącza, więc dokręcam śrubę regulacji, w pewnym momencie klamkę jest już tak ciężko wcisnąć, że ledwo daję radę ręką, a sprzęgło nadal nie chce się rozlączać. O co chodzi? Sam już nie wiem co robić. Śruba wkrecona lekko, to i klamka chodzi lekko, ale sprzęgło nie rozłącza, jeśli śruba wkręcona mocno, to klamki nie da się ruszyć, a sprzęgło nadal nie rozłącza. A najśmieszniejsze jest to, że przez kilka dni chodziło sprzęgło na lekko wkręconej śrubie, ale przestało dzialać.