Drugi Bieg Przeskakujące tryby? - Wsk 125

Awatar użytkownika
dido1214
Posty: 50
Rejestracja: 2009-02-02, 22:20
GG: 1479135
Lokalizacja: Grodków

Re: Drugi Bieg Przeskakujące tryby? - Wsk 125

Post autor: dido1214 » 2009-03-06, 18:12

hmm szczerze pierwszy raz tak widze. MIałem już wiele silników i była simering łożysko łożysko

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Drugi Bieg Przeskakujące tryby? - Wsk 125

Post autor: Anzel » 2009-03-06, 18:20

Ja w zaplombowanym silniku miałem: łożysko-tuleja-łożysko-simmering,oczywiście mowa o czopie od strony iskrownika.Jaki sens miałoby zostawianie jednego z łozysk za simmeringiem i pozbawianie go smarowania?
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Awatar użytkownika
dido1214
Posty: 50
Rejestracja: 2009-02-02, 22:20
GG: 1479135
Lokalizacja: Grodków

Re: Drugi Bieg Przeskakujące tryby? - Wsk 125

Post autor: dido1214 » 2009-03-06, 20:00

no właśnie nie wiem... Kolega mi powiedział, że tak sie daje bo to niby zwiększa kompresje. Może i mówi prawde bo sie dobrze zna... Niestety z dwóch silników muszę złożyć jeden. W obecnym silniku mam wyjebane wejścia na łożyska na wale i lata wał na boki... a mam kartery inne to jutro wszystko poprzekładam. Pozdro

rykun
Posty: 368
Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
Kontaktowanie:

Re: Drugi Bieg Przeskakujące tryby? - Wsk 125

Post autor: rykun » 2009-03-06, 20:07

Na rysunku widać kolejność.

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Drugi Bieg Przeskakujące tryby? - Wsk 125

Post autor: Anzel » 2009-03-06, 22:08

jeśli mowa o stronie sprzęgła to oczywiście jest to łozysko-simmer-łożysko.Skrajne łozysko smarowane jest olejem z miski a drugie z mieszanki.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Awatar użytkownika
dido1214
Posty: 50
Rejestracja: 2009-02-02, 22:20
GG: 1479135
Lokalizacja: Grodków

Re: Drugi Bieg Przeskakujące tryby? - Wsk 125

Post autor: dido1214 » 2009-03-09, 22:15

Wracając spowrotem do tematu to przyczyn było kilka ;) Automat, łożysko wałka głównego, wałek główny. Po wymianie tego biegi wchodzą i biegi są. :)

Awatar użytkownika
Impala
Posty: 120
Rejestracja: 2015-05-04, 23:58
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 1980r
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Drugi Bieg Przeskakujące tryby? - Wsk 125

Post autor: Impala » 2016-03-08, 00:59

maykii pisze:Ja zawsze gdy rozpoławiam silnik to odkręcam automat zmiany biegów i ten śmieszny "dzyndzel" co wchodzi w tryb, to on jest na takim jakby nicie i zawsze lekko dobijam bo ma luz a im mniejszy lu tym lepiej. Dobijam ale z umiarem, bo pierwszy raz jak wyciągnąłem automat to myślałem że ten "dzyndzel" odpadnie :P ale punktak w ręke i młoteczek i leciutko dobić tak żeby się kręciło ale żeby nie miało luzów na boki. Po kupnie wyskakiwał mi właśnie drugi bieg to wymieniłem te tulejki, łożysko wałka głownego i dobiłem lekko ten "dzyndzel" . Może jakoś śmiesznie mi się to napisało ale zrozumiesz o co chodzi.
Mały wykop starego tematu: sprecyzuj jeśli możesz, co i jak dobijasz? Pytam bo poprzedni właściciel mojej WSK mówił mi o dobijaniu czegoś żeby zlikwidować wyskakiwanie dwójki.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Drugi Bieg Przeskakujące tryby? - Wsk 125

Post autor: Savier » 2016-03-08, 01:37

Ostatnia wizyta:2015-09-07, 19:36
to chyba nie zadziała :-(

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości