G20 po regeneracji
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
G20 po regeneracji
Dzisiaj założyłem G20 po regeneracji u Zubra i mam dziwny objaw: mogę zupelnie wykręcić śrubę przepustnicy a kobyla i tak nie zgasnie i wcale nie jest na bardzo niskich obrotach. Porownywalem z innym gaznikiem i po maksymalnym opuszczeniu przepustnice są na podobnym poziomie... ta po regeneracji chodzi z minimalnym oporem i mam wrażenie że nie schodzi calkiem na dół - tak jakby coś blokowalo...
-
- Posty: 2232
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: G20 po regeneracji
A na regulacje czego się umawiałeś, zubr standardowo robi tylko przepustnice, a ten objaw to coś innego, niestety
Oczywiście dobrze myślisz, wkręcanie do końca śruby poziomej powinno gasić silnik, a skośnej nie koniecznie
Oczywiście dobrze myślisz, wkręcanie do końca śruby poziomej powinno gasić silnik, a skośnej nie koniecznie
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: G20 po regeneracji
Robiona była tylko przepustnica/korpus (tulejka i chyba honowanie) i co do tego nie mam zastrzeżeń. Dziwi mnie to, że po wykręceniu i wyjęciu śruby skośnej moto nadal pracuje na średnich obrotach...
-
- Posty: 2232
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: G20 po regeneracji
Zdemontuj i sprawdź jak nisko osiada przepustnica lub (gorsza wersja) nawet zdejmij linkę i wrzuć samą przepustnicę z iglicą do gaźnika dociskając ręką i spróbuj zapalić. Moje dwa g20 również chodziły dość ciasno, nawet z lekkimi zacięciami, ale zanim założyłem jeden z nich do silnika to jakoś się to rozruszało. Możesz mieć rację z tym zacięciem w dolnej pozycji i wtedy jest duża szansa że to jest powodem wysokich obrotów, czego życzę.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 743
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: G20 po regeneracji
A ja jestem pewny, że to jest ten powód, ja jak dostałem od Żubra gaźnik to mi przycinało na samej górze. Musi się dotrzeć i tyle. zdejmij gaźnik i rozruszaj przepustnicę góra dół dopychając palcem przepustnicę na dół i na górę. Powinno pomóc. Może jakiś zadzior ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości