G20 po regeneracji

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 996
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

G20 po regeneracji

Post autor: Kosa » 2017-10-18, 22:33

Dzisiaj założyłem G20 po regeneracji u Zubra i mam dziwny objaw: mogę zupelnie wykręcić śrubę przepustnicy a kobyla i tak nie zgasnie i wcale nie jest na bardzo niskich obrotach. Porownywalem z innym gaznikiem i po maksymalnym opuszczeniu przepustnice są na podobnym poziomie... ta po regeneracji chodzi z minimalnym oporem i mam wrażenie że nie schodzi calkiem na dół - tak jakby coś blokowalo...

halcik
Posty: 1217
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: G20 po regeneracji

Post autor: halcik » 2017-10-18, 23:11

A na regulacje czego się umawiałeś, zubr standardowo robi tylko przepustnice, a ten objaw to coś innego, niestety :)
Oczywiście dobrze myślisz, wkręcanie do końca śruby poziomej powinno gasić silnik, a skośnej nie koniecznie

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 996
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: G20 po regeneracji

Post autor: Kosa » 2017-10-19, 06:52

Robiona była tylko przepustnica/korpus (tulejka i chyba honowanie) i co do tego nie mam zastrzeżeń. Dziwi mnie to, że po wykręceniu i wyjęciu śruby skośnej moto nadal pracuje na średnich obrotach...

halcik
Posty: 1217
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: G20 po regeneracji

Post autor: halcik » 2017-10-19, 07:16

Zdemontuj i sprawdź jak nisko osiada przepustnica lub (gorsza wersja) nawet zdejmij linkę i wrzuć samą przepustnicę z iglicą do gaźnika dociskając ręką i spróbuj zapalić. Moje dwa g20 również chodziły dość ciasno, nawet z lekkimi zacięciami, ale zanim założyłem jeden z nich do silnika to jakoś się to rozruszało. Możesz mieć rację z tym zacięciem w dolnej pozycji i wtedy jest duża szansa że to jest powodem wysokich obrotów, czego życzę.

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 670
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: G20 po regeneracji

Post autor: BikerDS » 2017-10-19, 07:23

A ja jestem pewny, że to jest ten powód, ja jak dostałem od Żubra gaźnik to mi przycinało na samej górze. Musi się dotrzeć i tyle. zdejmij gaźnik i rozruszaj przepustnicę góra dół dopychając palcem przepustnicę na dół i na górę. Powinno pomóc. Może jakiś zadzior ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość