Regulacja poziomu paliwa gaźnik G20.

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
Odpowiedz
Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 167
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Regulacja poziomu paliwa gaźnik G20.

Post autor: mariusz30003 » 2013-03-30, 16:33

Powoli szykuję motocykl do wiosny i podczas czyszczenia gaźnika naszła mnie taka myśl odnośnie poziomu paliwa w gaźniku G20.
Piszę tu o zwykłym gaźniku z pływakiem z zaworem iglicowym.
Posiadam dwa pływaki z regulowaną iglicą, oraz jeden z zamontowaną na stałe. Zgodnie z danymi z książek poziom paliwa powinien wynosić około 20 mm.
W moim przypadku jest tak, że motor pracuje prawie poprawnie w środkowym ustawieniu iglicy pływaka, przez prawie poprawnie rozumiem to, że brakuje mu trochę paliwa (iglica przy przepustnicy maksymalnie podniesiona). Jeśli opuszczę iglicę pływaka to mi zalewa silnik (szczelność zaworu jest w porządku nic nie przecieka/wycieka). Pod pokrywą komory pływakowej mam uszczelkę papierową grubości około 0,5 mm.
Wzorując się na informacjach z książek wykonałem sobie przyrząd do pomiaru poziomu paliwa. Na tych ustawieniach co powyżej poziom paliwa wynosi około 23 mm czyli o 3 mm za niski. Dodanie kolejnej uszczelki (0,5 mm) powoduje podniesienie się poziomu o około 1 mm. Pomiaru dokonywałem na gaźniku zamocowanym na stole, paliwo wlewałem strzykawką do krótkiego wężyka wetkniętego na króciec pokrywy. Wiem, że to jest nie prawidłowe, jak zrobi się cieplej zrobię instalację na wzór tej z opisu z książki i wtedy zdam relację z postępów.
Teraz mam pytanie jakiej grubości powinna być owa uszczelka? Dodam iż spotkałem się z uszczelką wyglądającą na oryginalną wykonaną z jakiegoś plastiku i miała ona grubość w granicach 1 mm.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości