Gaźnik i zapłon.

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
Odpowiedz
Awatar użytkownika
rafiki1
Posty: 39
Rejestracja: 2010-10-06, 19:59
GG: 11610265
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Wieluń
Kontaktowanie:

Gaźnik i zapłon.

Post autor: rafiki1 » 2013-08-23, 22:43

Witam. Mam problem a mianowicie, zająłem się regulacja mojej WSKi i ustawiłem zapłon tak ze platynki otwierają się około 3mm przed GMP. Zauważyłem ze ciągle świeca jest mokra mimo prób regulowania iglica i śruba benzyna/powietrze. Tak jakby nie spalała wszystkiego i ja zalewało. I tu moje pytanie czy zmniejszyć przerwę przed GMP czy zwiększyć? Dodam że silnik jest świeżo złożony a mieszanka jest 1:50, olej do mieszanki czerwony Stihla.

St.Anger
Posty: 101
Rejestracja: 2013-05-24, 23:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64 1966r.
Lokalizacja: Jarosław
Kontaktowanie:

Re: Gaźnik i zapłon.

Post autor: St.Anger » 2013-09-03, 17:29

1:50 to kategorycznie zła mieszanka, szybko zatarłbyś na niej silnik. Jeżeli silnik jest na dotarciu lej 1:20 a później już 1:30. Najlepiej śpuść to paliwo z baku i dolej odpowiednią ilość oleju i zamieszaj porządnie, ewentualnie dolej poprostu olej bezpośrednio do baku i potrząśnij porządnie całym motocyklem żeby trochę się wymieszało. Co do zalewania świecy to wygląda na to że dostaje zbyt dużą ilość paliwa której nie jest w stanie przepalić. Sprawdź na którym rowku znajduję się iglica w gaźniku.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość