Wysokie obroty na luzie

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Post autor: Jarek_kam » 2008-01-18, 22:17

No tak, dorobić zawsze można ale mogli by robić dłuższe te linki. Żeby do b3 była linka za krótka, ech :-/

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2008-01-19, 12:25

jak do b3 to nigdy się nie spotkałem z za krótką musisz kupić inna w takim razie
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Post autor: Jarek_kam » 2008-01-19, 12:46

raczej w innym sklepie bo w tym mają wszystkie takie same. nie sprawia mi ta linka trudności podczas jazdy ale wolałbym dłuższą ;-)

Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Fenix » 2008-01-19, 12:48

Słuchaj, a może sprzedawca podał ci linkę do wueski "garbuski" z niską kierownicą!

Awatar użytkownika
KLINAR
Posty: 129
Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
GG: 0
Lokalizacja: STG
Kontaktowanie:

Post autor: KLINAR » 2008-01-19, 14:10

U mnie w sklepie to bez roznicy czy to "garbata" czy nie... maja tylko jeden typ linki do WSK, podejzewam ze w wiekszosci sklepow tak jest :/

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2008-01-19, 16:32

no u mnie jest to samo ale mają też wybór lepsze czy gorsze gorsze to mniej niż 5 zł a lepsze to ponad 15
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Sumek101
Posty: 94
Rejestracja: 2007-08-13, 22:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3
Ogar 200
BMW 700

Ursus C-330 ;)
Lokalizacja: ok. Warszawy
Kontaktowanie:

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: Sumek101 » 2008-02-09, 16:32

Witam :)
No i moja sesja można powiedzieć że się zakończyła (dzięki Fenix za dobre słowa - przydały się tylko jedna poprawka ;) ). Teraz korzystając z tygodnia wolnego odwiedziłem wreszcie moją WSK w garażu. Jako że dzień nie najzimniejszy wybrałem sie na dłuższą przejażdzke na mojej maszynie. I tu zbliżamy się do epilogu mojej historii... a mianowicie usterka całkowicie znikneła. Nie wiem jak to się stało ale można powiedzieć że wska "naprawiła się sama" (już drugi raz wcześniej "sama" naprawiła mi się elektryka - nie działał reflektor długo sie nad nim bawiłem na koniec zmontowałem wszystko tak samo i nie działało... po tygodniu odpaliłem a on juz swiecił) . Motocykl działa idealnie, żadnych nawet najmniejszych problemów. Nie umiem tego wyjaśnić widać jest to poprostu maszyna magiczna hehehe :) . Dzięki za zainteresowanie moim problemem i za pomoc.

Pozdrawiam wszystkich

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Re:

Post autor: Jarek_kam » 2008-02-09, 19:26

pozwólcie ze jeszcze OT
KLINAR pisze:U mnie w sklepie to bez roznicy czy to "garbata" czy nie... maja tylko jeden typ linki do WSK, podejzewam ze w wiekszosci sklepow tak jest :/
ja kupowalem tam kiedyś linke gazu do komara to była za długa a do wsk znowu za krtókie mają :-|


Sumek fajnie ze just wszystko w maszynie gra ;-)

Awatar użytkownika
malutki22_12
Posty: 25
Rejestracja: 2007-11-26, 15:00
GG: 0
Lokalizacja: mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: malutki22_12 » 2008-03-28, 17:07

Ja też mam tak tylko żę odrazu jak zapale motor. Wykręciłem śrubę od regulacji obrotów tak żeby przepustnica była na dole i gdy jest silnik nadal pracuje i są w miarę dużę obroty. A ghdy chce dodać gazu to ciężko wchodzi na obroty i nieraz dmucha powietrze w gaźnik przy czym jest dziwny dziwięk tak jakby ryk. kręciłem już wszystkim i wszystko regulowałem i nic nie pomaga.a gdy jade to njie osiąga dobrej prędkości i jak juą wejdzie na wmiare dobre obroty to przerywa. Motor miał wymieniane wszyskie łożyska i uszczelniacze, szlifowany cylinder, planowaną głowicę i wymieniony tłok i pierścionki i simeringi na wale.
WSK= Wiejski Sprzęt Kaskaderski

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: ŻbiKu » 2008-04-12, 23:04

jeżeli gaźnik nie reaguje na regulację gaźnika i dalej wyje, to przyczyn szukaj w simmerinach lub nieszczelnościach w tych rejonach silnika.

Awatar użytkownika
malutki22_12
Posty: 25
Rejestracja: 2007-11-26, 15:00
GG: 0
Lokalizacja: mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: malutki22_12 » 2008-05-24, 22:23

Już jest dobrze miałem nowy kondensator a nowy nie znaczy dobry założyłem stary i jest dobrze.
WSK= Wiejski Sprzęt Kaskaderski

ŻyLuŚ_WSK
Posty: 115
Rejestracja: 2008-04-03, 21:01
GG: 0
Lokalizacja: Suwałki

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: ŻyLuŚ_WSK » 2008-05-26, 16:42

Ja mam podobny problem, gdy jade sobie nie zależnie od jakiego biegu gdy wcisne sprzęgło łapie bardzo wysokie obroty a gdy puszcze sprzęgło jest już ok, nie wiem co robić, Pomocy :-|
Wsk 125 M06 B3 81 roku

Awatar użytkownika
Sumek101
Posty: 94
Rejestracja: 2007-08-13, 22:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3
Ogar 200
BMW 700

Ursus C-330 ;)
Lokalizacja: ok. Warszawy
Kontaktowanie:

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: Sumek101 » 2008-05-26, 16:54

A puszczasz Marcinie gaz gdy naciskasz sprzęgło? :)

ŻyLuŚ_WSK
Posty: 115
Rejestracja: 2008-04-03, 21:01
GG: 0
Lokalizacja: Suwałki

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: ŻyLuŚ_WSK » 2008-05-26, 19:01

Tak jade bez gazu wolniutko na podwóreczko na 2 wciskam sprzęgło i chwyta bardzo wysokie obroty bez dodawania gazu :-/
Wsk 125 M06 B3 81 roku

Awatar użytkownika
malutki22_12
Posty: 25
Rejestracja: 2007-11-26, 15:00
GG: 0
Lokalizacja: mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: malutki22_12 » 2008-05-27, 21:31

A możę masz śrube od regulacji obrotów za mocno wkręconą, albo musisz linkie od gazu zmienić bo czasem bywa że jest zakrótka.
WSK= Wiejski Sprzęt Kaskaderski

ŻyLuŚ_WSK
Posty: 115
Rejestracja: 2008-04-03, 21:01
GG: 0
Lokalizacja: Suwałki

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: ŻyLuŚ_WSK » 2008-05-28, 06:55

Śruba jest ok bo gdy odpale ładnie wolniutko pracuje jak jade też tylko gdy wcisne sprzęgło to się dzieje . Linka chyba była nowa i gdyby była za krótka to podczas jazdy źle by się zachowywał. Mi się wydaje że łapie powietrze przy króćcu :-?
Wsk 125 M06 B3 81 roku

Awatar użytkownika
Sumek101
Posty: 94
Rejestracja: 2007-08-13, 22:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3
Ogar 200
BMW 700

Ursus C-330 ;)
Lokalizacja: ok. Warszawy
Kontaktowanie:

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: Sumek101 » 2008-05-28, 12:06

Teraz przypomniało mi się że ja w swojej pewnego razu miałem podobnie do ciebie, jak bawiłem się z montowaniem różnych gaźników. Na jednym z nich zachowywała sie tak samo. Naciśnięcie sprzęgła powodowało wchodzenie na wysokie obroty. Gdy założyłem stary gaźnik wszystko było ok. Nie wiem w czym siedziała przyczyna tego zjawiska ale być może nie umiałem prawidłowo wyregulować gaźnika. Motocykl jeździł dobrze, ale występował powyższy problem. W każdym bądź razie szukałbym przyczyny w gaźniku.

ŻyLuŚ_WSK
Posty: 115
Rejestracja: 2008-04-03, 21:01
GG: 0
Lokalizacja: Suwałki

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: ŻyLuŚ_WSK » 2008-05-28, 18:46

No właśnie też tak myśle że to ten gaźnik spartolony jakiś cały śmieszny przecieka gwinty słabe w jednym miejscu na taśme wzięty, z króćca leci troche paliwka czasem, słabo zatapiacz zasysa paliwo :-/
Wsk 125 M06 B3 81 roku

Awatar użytkownika
rezik
Posty: 196
Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
GG: 667778
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Lubin/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: rezik » 2008-05-29, 08:38

Marcin miałem dokładnie tak samo jak ty
okazało sie ze to nieszczelnosci na łaczeniu kruciec cylinder oraz kruciec gaznik
wytnij gruba papierowa podkładke i bedzie ok
wiecej info znajdziesz na stronach Fenixa
Piszę poprawnie po polsku!

ŻyLuŚ_WSK
Posty: 115
Rejestracja: 2008-04-03, 21:01
GG: 0
Lokalizacja: Suwałki

Re: Wysokie obroty na luzie

Post autor: ŻyLuŚ_WSK » 2008-06-01, 08:31

Jest już dobrze :) Co ciekawe to nie wina króćca czy gaźnika lecz sprzegło nie wysprzeglało do końca i gdy redukowałem na dużych prędkościach poprostu wył. Dokręciłem prawy dekiel i git ;)
Wsk 125 M06 B3 81 roku

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości