Strona 1 z 3

Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-14, 22:31
autor: WskNaZawsze
Witam mam takie pytanko. Czy króciec w wsk może być chropowaty. Jeśli nie to jak go wypolerować/wyczyścić, i czym
oraz czy taki króciec (chropowaty) może pogarszać osiągi/prace silnika?
Mam też w mojej wsk'ce stary tłumnik chyba pusty czy on też może przyczyniać się do pogorszenia osiągów?
Dodam jeszcze że mam silnik po generalnym remoncie.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-14, 22:47
autor: dtyc97
Mi się wydaje, że to tylko teoretycznie, ponieważ raczej tego spadku mocy nie odczujesz ;).

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 00:11
autor: WskNaZawsze
No nie wiem z tego co czytałem to wiesia poleci 80km/h a moja ledwo leci 55/60km/h

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 00:38
autor: Savier
Króćca nie odczujesz, placebo. Prędkość jak GPS to słabo, dorwij porządny tłumik i sprawdzaj. Jakie masz zębatki?

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 00:47
autor: WskNaZawsze
Króciec spróbuje wyczyścić papierem ściernym, a co do prędkości to była sprawdzana licznikiem w wsk to może on kłamać.
Tłumik kupuje po świętach nowy więc zobaczymy co się będzie wtedy działo.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 00:48
autor: Muciek
Może masz progi na pół cm na łączeniu cylinder karter ?

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 00:57
autor: Savier
Zmierz GPS albo Oplem kumpla :D

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 01:02
autor: WskNaZawsze
Tego nie wiem. Da się to jakoś sprawdzić nie rozbierając silnika? Mam to moto dopiero 6 miesięcy więc się na nim tak bardzo nie znam.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 01:04
autor: WskNaZawsze
Co do prędkości to juro postaram się zmierzyć prędkość GPS i się dowiemy czy mój licznik w wsk'ce mnie okłamuje.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 09:21
autor: krzysiek200
A moze poprostu sipnik sie konczy i stad tak slabo jeździ.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 13:35
autor: Muciek
Sam robiłeś ten remont czy już kupiłeś po?

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 15:13
autor: WskNaZawsze
Mój tata z mechanikem robił remont silmika a obaj się znają bo mieli oni już po kilka wsk.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 19:15
autor: WskNaZawsze
Sprawdziłem ile pojedzie moja wsk, równe 62km/h według GPS.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 19:16
autor: Muciek
Jaką masz zębatkę w silniku ile zębów (ta od łańcucha) , cylinder oryginalny czy nowy z allegro?

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 19:32
autor: WskNaZawsze
Zębatki z przodu mam 13z a z tyłu 43z, i cylinder mam stary nie kupiony na allegro lat tylko chyba już 2 szilf miał ten cylinder.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 21:05
autor: krzysiek200
Wkreca Ci sie do konca na obroty? Moze sprzeglo sie slizga.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 23:01
autor: WskNaZawsze
No obroty wkręca się chyba do końca ale tylko na 3 biegu na 1, 2 i luzie obroty dochodzą do wysokich i potem strasznie przerywa i
kopci jakby paliła sam olej szczególnie na luzie.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 23:04
autor: Mateuszzmd
Prawdopodobnie poszedł symering i ciągnie olej ze sprzęgła bo miałem podobnie

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-15, 23:23
autor: WskNaZawsze
Przez który symering? Raczej wszystko mam tam szczelne. Co do sprzęgła to na 3 biegu chyba mi się ślizga bo silnik wchodzi na obroty a moto nie przyśpiesza dopiero gdy odpusze mu gaz to dopiero wtedy silnik nagle szybko zchodzi z obrotów i przyśpiesza.

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

: 2014-12-16, 08:14
autor: rss
uszczelki i uszczelniacze do przejrzenia, wlacznie z uszczelka pod glowice.
swieca jaki ma kolor?