Brak wolnych obrotów na CDI...

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
cezary603
Posty: 115
Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
GG: 0
Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
Lokalizacja: mrągowo
Kontaktowanie:

Re: Brak wolnych obrotów na CDI...

Post autor: cezary603 » 2015-12-14, 22:03

Brak komponentów do CDI . .? Nie wiem jak to ująć , ale nie wiesz o czym piszesz , wszystkie komponenty są dostępne na tony .
Ostatnio zmieniony 2015-12-14, 22:13 przez cezary603, łącznie zmieniany 1 raz.

rolecki
Posty: 223
Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA
Lokalizacja: Halinów
Kontaktowanie:

Re: Brak wolnych obrotów na CDI...

Post autor: rolecki » 2015-12-14, 22:06

Franq jakie masz przerywacze, może masz jakieś dojście do dobrych, swoją drogą to śmieszne że w 21 wieku nikt nie potrafi wyprodukować dobrego.Albo nie chce produkować, po co siać przepychankę i na siłę komuś wmawiać co jest lepsze.[/quote]
Właśnie dobre pytanie ja mam oryginalny przerywacz ale pewnie długo nie pociągnie ,może Franq masz jakieś dojście do dobrych przerywaczy i kondensatorów.W sumie to wadę starego zapłonu jest to że za mało prądu daje a tak dobrze ustawiony raz na oryginalnych częściach chodzi bez zarzutu.

cezary603
Posty: 115
Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
GG: 0
Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
Lokalizacja: mrągowo
Kontaktowanie:

Re: Brak wolnych obrotów na CDI...

Post autor: cezary603 » 2015-12-14, 22:10

n/n

franq87
Posty: 1096
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: Brak wolnych obrotów na CDI...

Post autor: franq87 » 2015-12-14, 22:21

Texas Ranger pisze:Franq87 z całym moim szacunkiem dla Ciebie, ale teraz to trochę Ty przesadzasz z tymi pomiarami tłoka. To chyba jest po stronie producenta obowiązek zapewnić żeby wyrób trzymał wymiary i to takie które różnią się milimetrami.
No to jak wytłumaczyć, że CX-y są okrągłe ,ruskie potrafią mieć odwrotny owal ,mam we wiaderku ze trzy Ambiki ze zbyt ciasnymi rowkami, i chyba DS Pistona z odwrotnie nabitą strzałką.
Albo producent nie szanuje samego siebie, albo klienta, bo w przypadku poważnych firm takie wady się nie zdarzają, a jednak i tak się zawsze sprawdza. Mam znajomych mechaników poważnej firmy zajmującej się tylko mercedesem i volkswagenem i też sprawdzają części przed montażem.
Kto pamięta półszlify w polonezie i fiacie?
Albo grubsze panewki w ursusie, bo bloki nie wydawały?
Jakież było zdziwienie ludzi jak poskładali silniki a tu ciśnienia nima i koniec.
Przezorny zawsze ubezpieczony -ja mam swoje zasady ,ktoś inny swoje i niech tak zostanie.

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Brak wolnych obrotów na CDI...

Post autor: Mixol » 2015-12-14, 22:46

Przezorny możesz być, jakie masz przerywacze i skąd, czy to ściśle tajne.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Brak wolnych obrotów na CDI...

Post autor: Savier » 2015-12-14, 22:53

Kiedy ja kupowałem przerywacze to zawsze była loteria, ale jakoś chodziło. Szkoda, że zapłon został tak skonstruowany, że np. wymiana kondensatora wymaga zdjęcia całości.

Brodzik19
Posty: 77
Rejestracja: 2015-05-14, 14:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175
WSK 125
Lokalizacja: POLSKA, LUbelskie
Kontaktowanie:

Re: Brak wolnych obrotów na CDI...

Post autor: Brodzik19 » 2015-12-14, 23:24

Odnoszę tutaj do wypowiedzi franq87 bo ma w tym dużo racji. Sprzedaje bardzo dużo części zamiennych akurat nie do motocykli, ale prawda jest taka że flagowi producenci uciekają do coraz tańszych kosztów produkcji danego podzespołu. Jest wiele firm które polecił bym klientowi jeszcze 3 lata temu ale dzisiaj tego nie zrobię bo z opinii użytkowników i własnego doświadczenia wiem że to szajs co z tego że mają swoje kontrole jakości jak 80% procent rynku jest zalana zamiennikami kiepskiej jakości. Wiadomo trafiają sie wady fabryczne ale taka wada może sie trafić 1/100. Producenci którzy już sa długo na rynku mają renomę zaczynają schodzić na psy.I tak zgadza się dużo osób porównuje towar ogląda doszukując sie + i - , bo wcale nie jest powiedziane że jeśli wygląda tak samo nie znaczy że ma zachowane normy. Jeśli zrobisz coś co sie nie psuje to sprzedasz to tylko raz.Dużo ludzi mówi "kiedyś to były części sie jeździło latami, a teraz Panie kupisz pan i rok czasu" zgadza się ale te czasy sie zmieniły, teraz sie liczy ile sprzedasz i ile masz zysku. Dużo też zależy od klienta dzisiaj klienci patrzą nie tylko na jakoś ale i na cenę, każdy chce kupić dobry produkt w dobrej cenie więc producenci też muszą jakoś z tego wybrnąć i wtedy zaczyna się szukanie kosztów a generalnie jak je zminimalizować żeby osiągnąć złoty środek co często wiążę się z jakością.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Brak wolnych obrotów na CDI...

Post autor: Muciek » 2015-12-15, 00:14

Zamykam dyskusje bo nic nie wnosi, jak się chcecie dalej licytować załóżcie temat w offtopicu na temat platynek/przerywaczy grubości uszczelek pod głowicę , kształtów tłoków czy co tam innego was ciekawi.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości