Problem z gaźnikiem

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
Odpowiedz
Thornilav
Posty: 14
Rejestracja: 2014-03-14, 18:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Kontaktowanie:

Problem z gaźnikiem

Post autor: Thornilav » 2017-05-16, 22:44

Cześć.
Mam cały czas ten sam problem i chcę się z nim uporać raz na zawsze.
Chodzi o gaźnik. Cały układ zapłonowy naprawiony i ustawiony. Układ szczelny. Kratery, simmery, cylinder, głowica wszystko jest cacy.
Problem jest jedynie z gaźnikiem. Mam pare korpusów, modele z iglicą i bez. Cały czas przelewa, silnik odpala, na samostarcie lub bez, pochodzi i gaśnie. Może mi ktoś doradzić jakiś patent jak to ogarnąć?
Możliwe że to przez komorę pływakową. Mam obecnie założony nowy gaźnik (made in China). Mam jeszcze stare korpusy ale nie mam śrub do regulacji mieszanki (ukośna i pozioma). Wie ktoś gdzie można nabyć te śruby w stanie 100% pasującym, nie robione w chinach z dziwnym gwintem (miałem takie, po prostu gwint nie pasował...). Chcę to zrobić w rozsądnej cenie bo silnik po kapitalce a już sił nie mam do tego elementu.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam,
Thorni.

sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaźnikiem

Post autor: sbanys » 2017-05-16, 23:06


Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaźnikiem

Post autor: Kosa » 2017-05-17, 07:17

No to witam w klubie - też się z gaźnikiem w Kosie męczę - poczytaj odpowiedzi forumowiczów w moich postach to może coś Ci pomoże...

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaźnikiem

Post autor: Mixol » 2017-05-17, 18:13

Regeneracja gaźnika rozwiąże problem, wiadomo w Puszczykowie trzeba swoje odczekać ale potem będzie spokój na kilka ładnych lat, podejrzewam że w większości gaźnik wytrzyma dłużej niż reszta motoru :D.Możesz też wysłać sam korpus do kolegi zubr z forum on likwiduje luzy na przepustnicy, resztę musisz sam zrobić.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaźnikiem

Post autor: Kosa » 2017-05-17, 20:33

Zastanawiam się czy jest różnica między gaznikami za 60 zl a tymi za 120 i więcej oferowanymi na allegro - ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi drozszymi? Mam tanszy i jest kiepsko. Ciekawe jak się sprawują dwa razy droższe?

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaźnikiem

Post autor: halcik » 2017-05-17, 20:48

Gdzieś czytałem, że to loteria, ale w sumie ludzie z tego forum powinni wiedzieć lepiej. W pegazach często brak możliwości regulacji, a w g20?

Thornilav
Posty: 14
Rejestracja: 2014-03-14, 18:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaźnikiem

Post autor: Thornilav » 2017-05-17, 22:34

Poki co sprobuje z zestawem od kolegi sbanys'a. Mam nadzieje ze jest to wykonane jak nalezy. potem bedzie ewentualne kombinowanie z plywakiem. Sadze ze on jest tu najwiekszym problemem. Zobaczymy. Naprawde Panowie. Temat przerabiam juz pare lat i gaznik to jest prawdziwa zmora...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości