Problem z gaźnikiem
: 2017-05-16, 22:44
Cześć.
Mam cały czas ten sam problem i chcę się z nim uporać raz na zawsze.
Chodzi o gaźnik. Cały układ zapłonowy naprawiony i ustawiony. Układ szczelny. Kratery, simmery, cylinder, głowica wszystko jest cacy.
Problem jest jedynie z gaźnikiem. Mam pare korpusów, modele z iglicą i bez. Cały czas przelewa, silnik odpala, na samostarcie lub bez, pochodzi i gaśnie. Może mi ktoś doradzić jakiś patent jak to ogarnąć?
Możliwe że to przez komorę pływakową. Mam obecnie założony nowy gaźnik (made in China). Mam jeszcze stare korpusy ale nie mam śrub do regulacji mieszanki (ukośna i pozioma). Wie ktoś gdzie można nabyć te śruby w stanie 100% pasującym, nie robione w chinach z dziwnym gwintem (miałem takie, po prostu gwint nie pasował...). Chcę to zrobić w rozsądnej cenie bo silnik po kapitalce a już sił nie mam do tego elementu.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
Thorni.
Mam cały czas ten sam problem i chcę się z nim uporać raz na zawsze.
Chodzi o gaźnik. Cały układ zapłonowy naprawiony i ustawiony. Układ szczelny. Kratery, simmery, cylinder, głowica wszystko jest cacy.
Problem jest jedynie z gaźnikiem. Mam pare korpusów, modele z iglicą i bez. Cały czas przelewa, silnik odpala, na samostarcie lub bez, pochodzi i gaśnie. Może mi ktoś doradzić jakiś patent jak to ogarnąć?
Możliwe że to przez komorę pływakową. Mam obecnie założony nowy gaźnik (made in China). Mam jeszcze stare korpusy ale nie mam śrub do regulacji mieszanki (ukośna i pozioma). Wie ktoś gdzie można nabyć te śruby w stanie 100% pasującym, nie robione w chinach z dziwnym gwintem (miałem takie, po prostu gwint nie pasował...). Chcę to zrobić w rozsądnej cenie bo silnik po kapitalce a już sił nie mam do tego elementu.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
Thorni.