Problem z WSK M06 B3

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
Żurek

Re: Problem z WSK M06 B3

Post autor: Żurek » 2009-07-22, 18:28

dobra film nagrałem ale po jego obejrzeniu doszłem do wniosku że to chyba jednak normalna praca silnika, :/ ( możliwe że do tej pory silnik nie nawijał maxa (bo był gaźnik osyfiony) i dlatego takie moje spostrzeżenie )jednak po zakręceniu kranika i tak wkręca się lepiej niż z otwartym (znaczy obroty ma też wyższe:/) ... nie wiem czemu mniejsza dawka paliwa jemu bardziej służy, iglica na 2 ząbku od góry, a tej poziomej śrubki nie mogę wyregulować, jak ustawie niskie to chodzi fajnie nie gaśnie po 5 godzinach stania znowu niema niskich obrotów, i muszę mieć takie jak na początku filma... niestety było ciemno w garażu :/ będziecie się śmiać pewnie że gafe strzeliłem z tymi obrotami ;) ale jak wczoraj wkręciłem to na prawdę pierwszy raz takie u niej widziałem...

filmik usunę po jutrze bo jest lipny...

http://www.youtube.com/watch?v=p6vUucvKQ8k

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Problem z WSK M06 B3

Post autor: wujcio » 2009-07-22, 22:03

tak robi się jak idzie za dużo powietrza a za mało paliwa.
Zauważ że jak kończy się paliwo to motor też dostaje dużo większych obrotów niż normalnie.

kuszman
Posty: 33
Rejestracja: 2008-10-02, 15:59
GG: 1046705
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problem z WSK M06 B3

Post autor: kuszman » 2009-09-15, 23:31

Wracając do tematu który rozpoczoł AndreVRG. Podziel się kolego wiedzą. Znalazłeś przyczynę? Może czytałeś mój post w innym dziale. Mam DOKŁADNIE takie same objawy. W akcie desperacji rozebrałem ponownie silnik na atomy i wymieniłem uszczelnienia, podejrzewając nieszczelności skrzyni korbowej. Dziś po pierwszych jazdach próbnych totalne załamanie. Wszystko tak jak było. 10 minut jazdy i długi spacer do domu. POMOCY. :/

mateusz_stodolski
Posty: 39
Rejestracja: 2009-11-18, 16:36
GG: 3426598
Moje maszyny: Kobuz 76
Gil 76
Lelek 76
B3 85
M11 67
Lokalizacja: Bednary, Nieborów, Łowicz
Kontaktowanie:

Re: Problem z WSK M06 B3

Post autor: mateusz_stodolski » 2009-11-19, 19:06

Skinder pisze:Ktoś kiedyś wspomniał o żyletce albo o 2 żyletkach, teraz już nie pamiętam.

Nie wiem jak w silniku WSK 125, ale w Jawce 50 wg. oryginalnej instrukcji można przerwę ustawić bibułką papierosową.

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Problem z WSK M06 B3

Post autor: Anzel » 2009-11-20, 01:13

Ludzie,jak tu wpadnie Stary to was prześwięci :| Szczelinomierz kosztuje grosze a naprawdę ułatwia sprawę :) Oczywiście każdy pan Gienek czy Ziutek co serwisuje łebkom wuechy i romety zawsze ustawia przerwę na oko,ale czy w naszej społeczności muszą funkcjonowac takie zachowania? Profesjonalizm nie jest szkodliwy,sam doszedłem do takiego wniosku na kilku przykładach.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Problem z WSK M06 B3

Post autor: Wężu » 2009-11-20, 17:39

Odezwał się ten, co ma xD
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: Problem z WSK M06 B3

Post autor: 125 arek » 2009-11-20, 17:52

Adam nie wszyscy wiedzą że Stary jest taki książkowy :P (bez urazy dla wcześniej wymienionego :) książki sie przydają ale naturalnie wszystkiego trzeba sprubować aby się samemu przekonać że co nieco piszą tam prawdę xD ) a co do żyletek trzeba próbować ,swego czasu jak nie mgłem znaleźć szczelinomierza poprostu gdzieś zaginoł i tyle
to próbowałem najpierw jedną żyletkę a potem dwie tylko nie pamiętam jak było lepiej trzeba kombinować

a co do objawów może regulacja stanu poziomu paliwa w komorze pomoże :P
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Problem z WSK M06 B3

Post autor: Anzel » 2009-11-21, 00:22

Moje junaczysko pracuje z luzem zaworowym ustawionym na blaszce z puszki Reddsa (jabłkowy!) Także picie piwa niskooprocentowanego w warsztacie jest całkowicie wskazane w przypadku braku szczelinomierza!Ów przyrząd już mam,co nie zmienia faktu że na piwko zawsze znajdzie sie chwila czasu :)
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Awatar użytkownika
Maniekk
Posty: 327
Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
GG: 2028919
Lokalizacja: ŚWIDNIK
Kontaktowanie:

Re: Problem z WSK M06 B3

Post autor: Maniekk » 2009-11-21, 23:40

Ej chłopaki sorry ale jestem nowy i jak jestem niepalący to jak mam ustawić zapłon?
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości