Witam.
Czy mógłby ktoś z Was opisać jak początkowo ustawić gaźnik, aby mieszanka była odpowiednia?
W mądrej książce, którą posiadam opisane jest to w sposób dość nie logiczny, bo zaczyna się od "Gaźnik ustawiamy na rozgrzanym silniku". A jak mam go rozgrzać skoro nie wiem, co jak na początek ustawić....
Z góry dzięki za pomoc.
Początkowe ustawienie gaźnika, przed rozgrzaniem
- pawel198804
- Posty: 6
- Rejestracja: 2011-09-04, 22:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B1
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Początkowe ustawienie gaźnika, przed rozgrzaniem
Wszystko co polskie: Fiat 126p FL, a teraz jeszcze WSK 125 M06B1.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: Ustawienie nowego gaźnika
Do rozregulowanego gaźnika osobiście podchodziłem w taki sposób, że iglicę ustawiałem jak książka mówi. Przepustnicę śrubką podnosiłem nieznacznie i do tego powietrze od stanu całkowitego dokręcenia okręcałem o 3-4 obroty. Silnik zwykle zapalał na wysokich obrotach, które w/w śrubkami dało się na szybko zregulować do przyzwoitego poziomu. Jeżeli nie zapalał dodawało się trochę gazu i jakoś zapalał. Ale jak silnik ciężko łapie na dobrze wyregulowanym gaźniku (bo np. zapłon jest źle ustawiony albo jest mocno zużyty) to może być problem zapalić na tak ustawionym gaźniku.
Re: Ustawienie nowego gaźnika
Wysoko przepustnica ,książka podaje 3/4 wykręconej długości śruby.do tego jak johny pisze od dodatkowego powietrza wkręcić na max i wykręcić 2-4 obroty.Próbować odpalić z gazem bo chyba nawet książka tak zaleca,jak obroty są za wysokie to opuszczasz przepustnica i dalej czekasz aż się zagrzeje ;d
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości