Re: Jaki stosować olej do mieszanki?
: 2013-04-02, 13:03
http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/mi0067/ ... hetic.html Lepszego niż ten nie potrzebujesz do WSK...
Forum dotyczące motocykli z czasów PRL-u
http://wueska.pl/
AudioBas pisze:A śmigał ktoś na:
Cechy
W pełni syntetyczny olej do 2-suwowych silników motocyklowych
Zawiera szybko spalającą się formułę o wysokich parametrach ochronnych
Zapewnia lepsze przyspieszanie
Wyjątkowa ochrona przed zatarciem
Doskonała czystość silnika
Odpowiedni zarówno do wtrysku oleju jak i przygotowania mieszanki w stosunku 1:50
Castrol Power 1 Racing 2T - poprawia przyspieszenie, zapewnia najlepsze osiągi podczas ekstremalnej jazdy
Castrol Power 1 Racing jest zaawansowanym, w pełni syntetycznym olejem dla silników 2 suwowych, stosowanym w nowoczesnych, wysoko obrotowych silnikach.
Jego szybko spalająca się formuła o wysokich parametrach ochronnych pozwala osiągnąć maksymalną moc nawet w pełni stuningowanym silnikom.
Na Allegro litr można kupić za 27 zł!
Ja bym nalał 135 ml!Mariusz0564 pisze:Ja mam olej orlen platinum moto 2t i teraz na 5 litów benzyny to ile oleju dać 150-160 ml ?
Nie możliwe, że to wina oleju....wkzarci pisze:miałem go 2 lata temu i zatarłem jawę na nim MOTUL 800 FACTORY cena ceną ale lepszego nie mialem
Dużo, dużo, za dużo!iron_bird pisze:Ja tam leję książkowo, podczas docierania 1:20 czyli na każdy litr benki 50ml oleju.
Wole zostawiać za sobą smug dymu niż robić szlif i szukać gorzyka po allegro Dałem 200zł za anodę i szlif to nie będę eksperymentowałAudioBas pisze:Dużo, dużo, za dużo!iron_bird pisze:Ja tam leję książkowo, podczas docierania 1:20 czyli na każdy litr benki 50ml oleju.
Ale każdy leje jak chce
KonradWSK pisze:Ktoś leje: http://www.sklep.platinumoil.pl/ORLEN-O ... 1633).aspx ?
Bo nie słyszałem o nim złych opinii, a cena jest bardzo przystępna.
piotrBe pisze:a tak wygląda silnik po ponad 5000 km z orlenowskim czerwonym.Borewicz pisze:Od 3 lat lejemy do naszych motocykli Orlen 2t Semisynthetic ( pół syntetyk ). Dobra cena ( 15 - 17 zł za litr ), nie kopci tak jak na miksolu, a czystości wnętrza silnika jeszcze nie miałem okazji sprawdzać
btw nagar zszedł bez większego problemu, psiknięty płynem do szyb W5 z Lidla (polecam! czyści ręce, szkło, chrom, silnik i lakier świetnie) i wytarłem szmatką. Jakieś trudniejsze zakamarki drucianą szczoteczką rozmiarów jak do zębów przeleciałem i spadło.
Wiem że po mixolu czy lux 10 w tych samych przebiegach jest jeeeeszcze gorzej z nagarem. Co gorsza oba zaklejają tłumik. Z miksolu odkłada się jakaś sperma na korku i gdzieś mi gaźnik miał nieszczelność z króćcem i też biała niesmaczna maź na gaźniku i po środku ramy. Aż się przestraszyłem, że pękł mi akumulator jak spojrzałem na ramę i poszedł żel i wpieprza stal o.O
Jak dla mnie zielony Stihl czy jakiś castrol za 45zł za litr jest bez różnicy. Ma smarować i wszystkie te oleje spełniają swoją funkcję, więc zamiast przepłacać wole kupić Orlen semi 2T.
Może podsumujemy te wszystkie oleje jednym zdaniem.
Nagar był, jest i będzie z każdego oleju, ale z mixolu i luxa w nadmiernej ilości.
To nie pojeździmy razem kolego (1:30 norma), wyścigi i upalanie 1:20bartek85 pisze:Nie chciał bym jechać za kimś co leje 1:20-1:30 !!
Powiedz to gościom co na metalexach latali w prlu 1:20 i nie było zacieru. Ci co latali na 1:30 to lubiło na do hamowaniu złapać tłok. I to nie jest moje widzimisię tylko mistrza polski w 125 (dokładnie to dwóch) Oczywiście że w normalnej ekspo można dać 1:35Alien pisze:Bogata w olej mieszanka wcale nie pomaga silnikowi...wrecz przeciwnie! A na wyscigach to juz w ogole bez sensu, nie rozwiniesz pelnej mocy bo sprzet jest nie do wyregulowania. Przerabialem to na garbusce - zalej lepszy olej i co najmniej 1:35.