Remoncik WueSKi

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-09-06, 06:54

No kurde ...... co Ty chcesz tu remontować? Zostaw oryginał i tyle ..... Zmień benzyne, wyreguluj (wyczyść) gaźnik i będzie chodzić ok. Lakieru NIE RUSZAJ!

Awatar użytkownika
Romano
Posty: 198
Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
GG: 0
Lokalizacja: Poddębice
Kontaktowanie:

Post autor: Romano » 2007-09-06, 08:15

rav załóż nowy temat w "przedstaw siebie i swoją maszynę" to będziemy podziwiać twoje cudo , a jest co :) słuchaj się Starego on wie co mówi , ja też bym nic nie robił ,a tak mi się zdaje że masz aluminiowy cylinder założony bo taka głośnawa jest , ale może aparat tak ściąga .

Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Fenix » 2007-09-06, 12:58

Już parę razy obejrzałem ten filmik, ale jakość dżwięku jest "cieniutka", więc trudno rozpoznać, co jest tu normalnym odgłosem normalnej pracy, a co jeszcze poza normalnością słychać. Mnie się jednak wydaje, że słyszę (zwłaszcza pod koniec filmiku) coś w rodzaju brzęczenia, poświstu: tak jakby biegi nie były do końca wysprzęglone, albo coś ocierało (metal o metal). Czy wy też tak słyszycie?

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-09-06, 13:56

Tam pod koniec chyba po prostu wiatr dmucha w mikrofon. Ale poza tym wiesia chodzi w miarę ok - ja bym trochę obniżył obroty...

Kurdę, żeby moja tak wyglądała jak ją kupiłem ... marzenie ...

Gratulacje cudownej maszyny ...

bartosz789

Post autor: bartosz789 » 2007-11-07, 14:03

a może poprostu pierścionki się domagają emerytury stąd te świsty.
Wymień po pierwsze paliwo (nie zapomnij o oleju do paliwa )

Mateusz-WSK1978
Posty: 22
Rejestracja: 2007-10-30, 20:02
GG: 0
Lokalizacja: Wiązownica
Kontaktowanie:

Post autor: Mateusz-WSK1978 » 2007-11-10, 10:33

nie wiem co wy tak do niego że sie nie zna na tym bardzo.ja go w zupełności rozumiem bo nie tak dawno też byłem w takiej sytuacji i z taką ilością wiadomości :zdrowko: .ktos pisał że cylinder ma aluminiowy, zgadzam się z tym ;).mi sie wydaje że tłumik nie jest zapchany bo dym się szybko wydostaje z tłumika,u mnie oryginalny leży troche zabity, to gdy go podłączyłem to dym tak powoli się wydostawał.Bartosz pisał o pierścieniach, mi sie tez wydaje że to może być to bo sie tak tłucze silnik.wyczyścił bym też gaźnik,ogólnie starał bym się cos zrobić żeby normalnie śmigała.pojeździł troche i zobaczył jak pracuje dalej, po jakimś czasie rozebrał i zrobił porządny remont (samemu).wizualnie to jest bardzo ładna, moja stała w garażu i wyglądała jakby pod płotem stała :).simmeringi jak juz ktos pisał też by sie przydało wymienić ;).
WSK 125 M06B3 1978r.

GG:514342

Ardzik
Posty: 50
Rejestracja: 2007-11-10, 21:06
GG: 12278948
Lokalizacja: Ciechomin
Kontaktowanie:

Post autor: Ardzik » 2007-11-28, 20:26

paliwa nie może przepalić

[ Dodano: 2007-11-28, 19:27 ]
gaźnik wyreguluj
za dużo dostaje paliwa, a za mało powietrza
no i ten tłumik.
Ostatnio zmieniony 2007-11-28, 21:36 przez Ardzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Artur

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości