cylinder jak nie zrobiło rys na gładzi, nie ma progu i nie poszczerbiło okien to jest dobry
jak wymienisz korbe na wale to wystarczy, łożyska sprawdź na rozłożonym silniku, powinieneś poznać czy są dobre, zobacz czy komory wału nie pocharatało ewentulanie podrównaj ją papierem ściernym i jak stwierdzisz że lożyska są dobre to przemyj ich w paliwie, bo na pewno się napchało opiłków do nich.
N1 to nie jest wymiar cylindra tylko oznaczenie selekcyjne
zmierz sobie szerokość tulei cylindra i będziesz wiedział, który szlif jest zrobiony:
61 mm nominał
61.25 mm I szlif
61.50 mm II szlif
61.75 mm III szlif
62 mm IV szlif
URWANY TŁOK, KRZYWY KORBOWÓD
- domik100
- Posty: 25
- Rejestracja: 2010-12-23, 19:57
- GG: 17818780
- Moje maszyny: Romet 50t1 1983r
wsk m21w2 1983r - Lokalizacja: Markuszowa/Rzeszów
- Kontaktowanie:
- domik100
- Posty: 25
- Rejestracja: 2010-12-23, 19:57
- GG: 17818780
- Moje maszyny: Romet 50t1 1983r
wsk m21w2 1983r - Lokalizacja: Markuszowa/Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: URWANY TŁOK, KRZYWY KORBOWÓD
jeśli chodzi o tłoka to nie wiem
trochę to nie zrozumiale napisałeś chodzi ci o to, że prawy czop wału się przestawił ?
można to łatwo sprawdzić, bo to jest tak: tłok jest w GMP (górny martwy punkt) i wtedy klin ma być na dole czopu, jak jest w innej pozycji to się przestawił.Jak się przestawił i będziesz dawał gościowi wał w zakładzie, żeby zmienił korbę to powiedz mu żeby ci przestawił prawy czop (dla niego to nie problem, on ma do tego sprzęt)
trochę to nie zrozumiale napisałeś chodzi ci o to, że prawy czop wału się przestawił ?
można to łatwo sprawdzić, bo to jest tak: tłok jest w GMP (górny martwy punkt) i wtedy klin ma być na dole czopu, jak jest w innej pozycji to się przestawił.Jak się przestawił i będziesz dawał gościowi wał w zakładzie, żeby zmienił korbę to powiedz mu żeby ci przestawił prawy czop (dla niego to nie problem, on ma do tego sprzęt)
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: URWANY TŁOK, KRZYWY KORBOWÓD
Przekręcony czop się wymienia na nowy. Każdy czop posiada wypust który w chwili przekręcenia ścina się. Taki czop będzie się co jakiś czas sam przekręcać.
- domik100
- Posty: 25
- Rejestracja: 2010-12-23, 19:57
- GG: 17818780
- Moje maszyny: Romet 50t1 1983r
wsk m21w2 1983r - Lokalizacja: Markuszowa/Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: URWANY TŁOK, KRZYWY KORBOWÓD
o tym nie wiedziałem dzięki Brat za kolejną lekcję z cyklu poznaj silnik W2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości