WAŁ CHIŃSKI

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Awatar użytkownika
zubr9471
Posty: 1155
Rejestracja: 2011-05-01, 15:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, 175
WFM
Junak
Romet
Jawa 250
SHL 175, 150

H-D
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: WAŁ CHIŃSKI

Post autor: zubr9471 » 2018-10-11, 12:53

Rozwiązania technologiczne typu centrowanie i szlifowanie nic tu nie dają. Problem jest konstrukcyjny - losowe wyważenie (każdy fabryczny wał ma inne), które określa się procentowo i na pdst masy przeciwciężaru. Musiałby się wypowiedzieć kolega patafil. On wykonywał taki wał od zera.

tomcio
Posty: 329
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125- WSK175 KOBUZ -KOMAR2352
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: WAŁ CHIŃSKI

Post autor: tomcio » 2018-10-21, 11:16

franq87 pisze:
2018-10-11, 11:18
Dla mnie proces regeneracji przez Baya to nie jest żadna tajemnica. Po pierwsze on sam tego nie robi, tylko zleca dalej, po drugie posiadam sporą wiedzę i doświadczenie w tego typu naprawach. Chodziło mi o coś innego, temat zmiany nasilenia drgań przez zwiększenie dokładności wykonania jest mi znamy, ja chromuję nawet czopy i szlifuję w całości aby uzyskać idealną oś, jednak szukam obecnie jeszcze innych rozwiązań ,bez ingerencji w konstrukcję motocykla.
Kolego. A ty zajmujesz się regeneracją wałów? Składam właśnie silnik do czwórki, kupiłem już korbowód Duels. Nie ogarnął byś tego?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość