Tłok z trzema pierścieniami

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
darek76
Posty: 12
Rejestracja: 2013-12-09, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSKm175
Lokalizacja: Mława
Kontaktowanie:

Tłok z trzema pierścieniami

Post autor: darek76 » 2013-12-15, 23:49

Witam wszystkich! Czy to normalne,że u mnie w garbusce jest tłok z trzema pierścieniami? Jeśli tak to gdzie dokupić te pierścienie? Jeszcze jedno jak się one nazywają (zgarniające itd.) i jaka powinna być ich kolejność? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: Tłok z trzema pierścieniami

Post autor: maykii » 2013-12-15, 23:52

Zrób jakieś zdjęcie i pokaż co to za wydumka :)
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: Tłok z trzema pierścieniami

Post autor: peter125-175 » 2013-12-19, 16:45

Ostatni to olejowy ;).

Awatar użytkownika
Shoei
Posty: 195
Rejestracja: 2007-06-06, 03:19
GG: 1233445
Moje maszyny: www.wsk-perkoz.blogspot.com
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Tłok z trzema pierścieniami

Post autor: Shoei » 2013-12-19, 20:48

Agro tuning zapewne. W sportowych silnikach o ile sie nie myle to dają po jednym pierścieniu zeby zmniejszyć tarcie. 3x pierścienie to 3x większe tarcie. Torunskie pierniki moze lepiej by to wytlumaczyly.
http://wsk-perkoz.blogspot.com Kupie motocykl oraz części do WSK Perkoz

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Tłok z trzema pierścieniami

Post autor: Sebastian440 » 2013-12-20, 10:42

Dokładnie jak pisze kulfon. Typowe agro lat 80 i 90. Kup nowy tłok gorzycki górny pierścień chromowany dolny żeliwny i ciesz się jazdą.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Tłok z trzema pierścieniami

Post autor: Alien » 2013-12-20, 12:17

Sebastian440 pisze: i ciesz się jazdą.
..do pierwszego zacieru :D

grześ19
Posty: 144
Rejestracja: 2013-12-06, 10:10
GG: 0
Moje maszyny: Jawa 50 1978r.
Jawa 50 1976r.
WSK M21W2 1978r.
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontaktowanie:

Re: Tłok z trzema pierścieniami

Post autor: grześ19 » 2014-01-12, 14:44

Nie zgodzę się z przedmówcami. W mojeje M21 jest też 3 pierścieniowy oryginalny tłok. W dwusuwie nie ma czegoś takiego jak zgarniający, uszczelniający, olejowy. Niektóre pierscienie czterosuwów skłądają się z kilku elementów. W wsce wszystkie mają te same wymiary tylko pierwszy powienien być chromowany a pozostałe 2 zwykłe. Na jaki wymiar potrzebujesz? Mogę mieć takie pierscienie PRIMY jak Ci zależy na jakości, a jak chcesz taniej to motusowe możesz kupić na allegro.
Organizuję rejsy żeglarkie po J.Mazurskich własnym jachem i zabiorę chętnych w cenie od 280zł/tydz

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości