Strona 5 z 5

Re: Korbowód silnik 060

: 2016-09-16, 16:55
autor: bayu
to był oryginał PRL? czy regenerowany?

Re: Korbowód silnik 060

: 2016-09-16, 17:04
autor: Muciek
A skąd mam wiedzieć czy był regenerowany , wał zmd z małymi otworami czyli 060. Otwory sworznia nie były luźne i nie wyglądał że ktoś go rozbierał.

Re: Korbowód silnik 060

: 2016-09-16, 17:24
autor: Savier
Bayu, już Cię skopiował Świdnik, ja bym ich dojechał jakimś długim postem :mrgreen: :mrgreen:

Re: Korbowód silnik 060

: 2016-09-16, 19:05
autor: bayu
a Pewnie że im Pojade hehehe ;) List napisze :mrgreen: jak śmieli :faint:

Re: Korbowód silnik 060

: 2016-09-18, 22:53
autor: Patafil65
Hey napisz też i do tych z linka, parametry podane przez ciebie pasują, tylko nazwa się nie zgadza:
http://medias.schaeffler.com/medias/en! ... RMy6WZeRKa
Wygląda na to, że cały świat cię kopiuje, nie zgłosiłeś w porę wniosku o prawa patentowe, czyli jakieś kilkadziesiąt lat wstecz i teraz to już chyba pozamiatane ;-) .

Re: Korbowód silnik 060

: 2016-09-20, 15:17
autor: bayu
Przeciez pisałem ze Parametry sa katalogowe:) to twierdziliłeś ze sobie wymysliłem, cos co nie ma prawa działać, i ze błedne bo więcej rolek a podaje że obroty graniczne wzrosły, nie zgadzałeś sie z tym to teraz sam widzisz ze Twoje teorie nie do końca pokrywają sie z rzeczywistością :) juz sam nie wiesz do czego sie przyczepić. Nie było parametrów to było zle bo wydumka, lub nie prawdziwe, teraz sam znalazłeś Parametry to też zle. :mrgreen:

Tyle ze tylko moje ma zmienioną geometrie koszyka tak aby nie wycierał bieżni oraz powłoke ślizgową. :):):)