Strona 1 z 1

Rodzaje cylindrów silniki z rodziny Wiatr.

: 2008-07-14, 02:16
autor: superjarko
zakupiłem silnik wiatrowski bez cylindra, bo mam swój elegancki po szlifie, ale teraz się boję, iż cylinder może nie wejść do silnika, gdyż będą jakieś milimetrowe różnice. już raz mi wychodziły takie różnice przy skręcaniu dwóch karterów z różnych modeli silników. więc jak - mam czekac az przyjdzie silnik bez stresów czy moze zacząć kołowac wiatrowski cylinder?

Re: jeden rodzaj cylindrów czy wiele?

: 2008-07-14, 07:29
autor: gabste
M ogles troszku poczytac na forum z czego bys sie dowiedzial ze sa same wiatrowskie silniki. A przy karterach nie z jednego kpl to nie masz co sie dziwic ze nie bylo osiowosci.Cylinder powinien pasowac.

Re: jeden rodzaj cylindrów czy wiele?

: 2008-07-14, 18:34
autor: Stary
Karterów z różnych silników (z innymi numerami technologicznymi) NIE WOLNO ŁĄCZYĆ RAZEM!

Cylindrów były 3 typy. Z tego co pamiętam pasują bez problemu.

Re: jeden rodzaj cylindrów czy wiele?

: 2008-07-15, 20:48
autor: ŻbiKu
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli chodzi o WSK175 to cylinder jest jeden.

Wiatrowskie silniki nie tylko były montowane w WSK i tam cylindry różniły się nieco wyglądem i kątami okien (WSK,GAZELA, M11W - 3 różne cylindry), ale kartery są te same więc są one wymienne. Załatw sobie cylinder od WSK 175, będzie pasować na pewno.

Re: jeden rodzaj cylindrów czy wiele?

: 2008-07-15, 21:20
autor: gabste
Jeśli motorek ma mieć wygląd a nie jakiś Wt :razz: to musisz tez o glowicy pomyslec bo jak dasz cylinder od wsk a glowice od shl to nie bedzie zabardzo to estetycznie wygladac :]