Łamiące się pierścienie

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Zablokowany
Awatar użytkownika
Chota
Posty: 185
Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
Moje maszyny: Kilka
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontaktowanie:

Łamiące się pierścienie

Post autor: Chota » 2010-06-12, 17:36

Witam panowie ! Mam taki problem z Wiatrem otóż robię znajomemu Kobuza,wymieniłem tłok
na współczesniej produkcji pierśconki sworzeń i po paru kilometrach jazdy łamie górny pierścień tłokowy. Zamki są w tym samym miejscu co w starym tłoku kanały nie mają zadziorów itp. przy zakładaniu dociska od strony kanalu ssącego... i sam juz nie wiem od czego to tak się robi :razz:
Polish motorcycles never die !!!

Awatar użytkownika
Weros
Posty: 121
Rejestracja: 2008-08-12, 21:28
GG: 0
Lokalizacja: sochaczew
Kontaktowanie:

Re: Łamiące się pierścionki

Post autor: Weros » 2010-06-12, 18:43

korbowód prosty?

Awatar użytkownika
Chota
Posty: 185
Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
Moje maszyny: Kilka
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontaktowanie:

Re: Łamiące się pierścionki

Post autor: Chota » 2010-06-12, 19:09

Tak
Polish motorcycles never die !!!

Awatar użytkownika
Weros
Posty: 121
Rejestracja: 2008-08-12, 21:28
GG: 0
Lokalizacja: sochaczew
Kontaktowanie:

Re: Łamiące się pierścionki

Post autor: Weros » 2010-06-12, 19:26

a cylinder po szlifie?

Awatar użytkownika
Chota
Posty: 185
Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
Moje maszyny: Kilka
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontaktowanie:

Re: Łamiące się pierścionki

Post autor: Chota » 2010-06-12, 19:39

Już wyszło o co chodzi (dzieki Mirkowi :D) po prostu nie podpiłowałem nowego pierścienia ;)
Polish motorcycles never die !!!

Awatar użytkownika
sieergiej
Posty: 62
Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
..
Lokalizacja: Andrychów
Kontaktowanie:

Re: Łamiące się pierścionki.

Post autor: sieergiej » 2012-01-09, 21:59

Czyli co bo mam dokładnie ten sam problem??
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Łamiące się pierścionki.

Post autor: Sebastian440 » 2012-01-10, 00:13

Luz na zamku powinien wynosić ok. 0,25 mm. Zarówno górnym jak i dolnym. Jeżeli jest mniejszy podpiłowujemy pilniczkiem. Jeżeli nie potraficie otworzyć książki Zaleskiego, gdzie wszystko jest opisane to może dobrze, że połamało wam te pierścienie. Macie powód żeby otworzyć książkę i poczytać jak tanim kosztem i z odrobiną chęci wyremontować dobrze silnik.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
sieergiej
Posty: 62
Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
..
Lokalizacja: Andrychów
Kontaktowanie:

Re: Łamiące się pierścienie

Post autor: sieergiej » 2012-01-10, 19:46

Ok przeczytam, chciałem zrobić jak najszybciej po kupnie silnika żeby jeździł i to się zemściło.
Pęka górny. Zamek mam od strony gaźnika. Przynajmniej się czegoś nowego dowiedziałem. Dzięki za info.
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości