Strona 1 z 1

Łamiące się pierścienie

: 2010-06-12, 17:36
autor: Chota
Witam panowie ! Mam taki problem z Wiatrem otóż robię znajomemu Kobuza,wymieniłem tłok
na współczesniej produkcji pierśconki sworzeń i po paru kilometrach jazdy łamie górny pierścień tłokowy. Zamki są w tym samym miejscu co w starym tłoku kanały nie mają zadziorów itp. przy zakładaniu dociska od strony kanalu ssącego... i sam juz nie wiem od czego to tak się robi :razz:

Re: Łamiące się pierścionki

: 2010-06-12, 18:43
autor: Weros
korbowód prosty?

Re: Łamiące się pierścionki

: 2010-06-12, 19:09
autor: Chota
Tak

Re: Łamiące się pierścionki

: 2010-06-12, 19:26
autor: Weros
a cylinder po szlifie?

Re: Łamiące się pierścionki

: 2010-06-12, 19:39
autor: Chota
Już wyszło o co chodzi (dzieki Mirkowi :D) po prostu nie podpiłowałem nowego pierścienia ;)

Re: Łamiące się pierścionki.

: 2012-01-09, 21:59
autor: sieergiej
Czyli co bo mam dokładnie ten sam problem??

Re: Łamiące się pierścionki.

: 2012-01-10, 00:13
autor: Sebastian440
Luz na zamku powinien wynosić ok. 0,25 mm. Zarówno górnym jak i dolnym. Jeżeli jest mniejszy podpiłowujemy pilniczkiem. Jeżeli nie potraficie otworzyć książki Zaleskiego, gdzie wszystko jest opisane to może dobrze, że połamało wam te pierścienie. Macie powód żeby otworzyć książkę i poczytać jak tanim kosztem i z odrobiną chęci wyremontować dobrze silnik.

Re: Łamiące się pierścienie

: 2012-01-10, 19:46
autor: sieergiej
Ok przeczytam, chciałem zrobić jak najszybciej po kupnie silnika żeby jeździł i to się zemściło.
Pęka górny. Zamek mam od strony gaźnika. Przynajmniej się czegoś nowego dowiedziałem. Dzięki za info.