Osobliwy problem na IV biegu

sawekwsk175
Posty: 102
Rejestracja: 2010-01-16, 16:30
GG: 0
Lokalizacja: Wola
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: sawekwsk175 » 2012-01-25, 22:33

Ale WSK nie będzie nigdy jakimś ścigaczem, że na każdym biegu będzie z siedzenia chciała zdzierać. Nie ma co ukrywać jest to dobry motocykl ale nie ścigacz! :P

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: AudioBas » 2012-01-26, 01:44

Alien pisze:No chyba, że ma się skrzynie z gazeli i zębatkę 14z na wale :)
Masz taką u siebie zastosowaną czy normalnie fabrycznie?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: Alien » 2012-01-26, 02:01

Mam fabrycznie gazelową skrzynie na kutych wodzikach, zębatka to mój wymysł.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: AudioBas » 2012-01-26, 12:38

I różnica jest dużo lepsza na korzyść?
Może też poszukam takiej skrzyni...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: AudioBas » 2012-02-05, 21:21

Alien podpowiesz mi coś więcej na ten temat???
Bo chyba też trochę zmienię te przełożenia....
Zapłon i gaźnik również :P

Zapłon pomysł już mam - gorzej z gaźnikiem :(
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: Alien » 2012-02-06, 22:26

Cóż mogę powiedzieć, zrobiłem ledwie 700km na takim zestawie. Dziury miedzy 3/4 nie zauważyłem. Ale odczuć subiektywnych nie da sie porównywać, poza tym za dużo tu czynników: gaźnik i mody w silniku, skrzynia, inna zębatka, większa opona, bla bla bla. Mógłbym porównać się tylko do wueski Grzesia z tym że on ma dotarty, dopracowany silnik, trochę modów więc zapier**** solidnie.
Ostatnio zmieniony 2012-02-06, 23:27 przez Alien, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: Szczepan » 2012-02-06, 22:58

Jeździłem na starym typie skrzyni w moim wypadku W2A i dziura pomiędzy 3 - 4 nie występowała, silnik bez przeróbek , szukaj takiej skrzyni.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości