Osobliwy problem na IV biegu

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: ŻbiKu » 2008-01-29, 00:47

Zwróć uwagę czy w czasie jazdy nie przymyka ci się częściowo dźwigienka ssania. Poza tym możesz mieć wychechłany gaźnik.

Conqeror
Posty: 13
Rejestracja: 2008-01-13, 20:45
GG: 0
Lokalizacja: ozo
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: Conqeror » 2008-01-30, 21:12

DAłem spowrotem dysze 100 i iglice opusciłem . Ssanie ( to nawet nei jest ssanie) można trzymać już w połowie . Dodatkowo lepjej zbiera sie z niskich . Niestety nie testowałem na 4 biegu bo nie maiłem już paliwa

darius

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: darius » 2008-04-10, 18:28

Ja też miałem łobuza i choć silnik miał swoje młode lata dawno za sobą to jechał110h/km i jeszcze było gazu lecz go sprzedałem nie miałem kasy na generalkę. Moim zdaniem dostaje za mało powietrza przy tej prędkości i się dławi ;-)

bronek-2007

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: bronek-2007 » 2008-04-15, 19:08

Siema mam problem kupiłem dwa nowe tryby do wski 175 ( tryby sjkrzyni biegów) jeden 19 zębów a drugi 20. no i posłkładałem to do kupy a to mi sie niechce kręcić, skrzynia po około 2/4 obrotu staje i tylko żabką można ją przekręvcić. Co mam robić , czy wymienić jeszcze koło trzeciego bniegu??

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: Wojtek » 2008-04-16, 16:59

Koła zębate w skrzyni biegów wymienia się parami. Nie radzę też praktykować obracania wałkami za pomocą żabki.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
adasiek185
Posty: 282
Rejestracja: 2008-07-27, 15:52
GG: 0
Lokalizacja: Okolice Zgorzelca
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: adasiek185 » 2008-09-14, 13:18

Panowie, alleluja! Motór mnie umocnił swą siłą! Wyleczyłem wiesie z choroby kobuzowej! Miałem już dość danych regulacyjnych i ustawiłem wszystko po swojemu. Wcześniej pod górki padała. Teraz-czwórka, minimalnie gazu i nawet nie jęknie. Silnik bez przeróbek, wszystko oryginał. Jestem teraz bardzo szczęśliwym posiadaczem WSK :D Potem zmierze co i jak i podam te dane. Może komuś się przyda. Dodam że w gazniku jest niższy stan paliwa niż wszyscy zalecają. Zalewa silnik inaczej. Pozdro wszystkim
Wiele serc, jedno bicie, WSK ponad życie!

zieliip
Posty: 9
Rejestracja: 2008-09-28, 10:48
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: zieliip » 2008-09-29, 22:23

Większość osób integruje w skrzynie , a nie lepiej poprostu w przełożenia ? Niższy koszt i mniej roboty.Dla osoby która jeździ turystycznie to nie będzie praktyczne ponieważ jak opisze niżej stopień estetyki motóra spada, ale dla osoby która (a nie jeden tak ma ) przeróbke na crossa będzie to idealne rozwiązanie.

Dla przykładu :

Cała moja mowa tu o feldze,zembatce oraz bębnie od Jawy,CZ 350.

Dla motórzysty który śmiga turystycznie koło ogółem mówiąc od Jawy będzie raczej nie estetyczne,jak by nie patrzeć bęben, wogóle cała piasta i zembatka są dużo większe (należy trochę wyklepać osłonę łańcucha by zmieścić zembatke)
Tu wyłania się przynajmniej jedna zaleta ? seryjnej zembatki . Na serji wrzucamy 4 dotykamy gazu i pyrka na mniej niż połowie obrotów i lecimy, na przełożeniu od Jawy już nie ... Szczegóły niżej

Dla motórzysty który lubi poszaleć w terenie rozwiązanie koło jawa + zembata jest chyba najlepszym rozwiązaniem w WSK 175.


Podsumowując :

Turystyk : Taka operacja nie będzie idealna z powodu iż po wrzuceniu 4 biegu już co prawda nie ma "zmuły" motor leci jak na każdym niższym biegu z 70-80 do 100 to chwila moment :D. Zaoważalna spora poprawa przyśpieszenia na każdym biegu .Ale tu mamy i minus ponieważ wtedy już silnik się piłuje a na serji (zembatka) jednak pyrka na dużo mniejszych obrotach tyle że nie mamy przyśpieszenia .

Cross/teren : Rozwiązanie idealne moim zdaniem , mam tak u siebie i komu liczy się moc i wystarcza 100-105km/h na maxa polecam. Wsk dostane niezłego kopa na każdym biegu (wierzcie lub nie 1 siedząc ( bez użycia sprzęgła do raptownego puszczenia) stawianie na koło to nie problem) poprostu gaz i trzeba sie 3mac :) 2-3 na tylnych stopkach też żaden kompleks :). Jedyne na co trzeba uważać i zwrócić uwage to na stan swojego silnika - jeżeli słychać juz jak dzwonią pierśienie ( wyrobiony cylek,starte pierscienie) nie polecam modyfikacji ponieważ na takim przełożeniu obroty dochodzą do naprawde maXymalnych na każdym biegu a zużyty silnik poprostu sie rozpadnie.
Strzeż Mnie Boże PrzedDiabłamiwMundurachoNiebieskimKolorze

Awatar użytkownika
adasiek185
Posty: 282
Rejestracja: 2008-07-27, 15:52
GG: 0
Lokalizacja: Okolice Zgorzelca
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: adasiek185 » 2008-09-29, 22:27

Dlatego lepiej jest zainwestować w silnik i jeździć jak fabryka nadala. Tak ma być i trzeba się z tym godzić
Wiele serc, jedno bicie, WSK ponad życie!

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: ŻbiKu » 2008-09-30, 01:06

To co opisałeś zalatuje trochę wt. Bez urazy. Wsadzenie podzespołów od innych motorów to nie problem, po co zmieniać koło? Nie lepiej od razu silnik?

Chodzi o to, żeby WSKa nadal była WSKą, a przy tym była w jak najmniejszym stopniu zawodna.

zieliip
Posty: 9
Rejestracja: 2008-09-28, 10:48
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: zieliip » 2008-10-01, 20:53

zgadza się ale nie którzy ludzie .... Lubią " tuningować " nawet i wske he :) .
Strzeż Mnie Boże PrzedDiabłamiwMundurachoNiebieskimKolorze

Awatar użytkownika
wsk_weteran
Posty: 46
Rejestracja: 2010-07-06, 17:08
GG: 5460632
Moje maszyny: SHL M-11
WSK M21W2S2 Yamaha FZ 750, Romety/Komary
Lokalizacja: Podkarpackie - RLU/RZ
Kontaktowanie:

Re:

Post autor: wsk_weteran » 2010-08-05, 12:45

Fenix pisze:
A już tak serio mówiąc - spróbój zamienić tylną zębatkę na mniejszą o 1 ząb (dosłownie o jeden!!). Teoretycznie motor będzie wolniejszy (niższe Vmax), ale to tylko teoretycznie. :roll:
Teoretycznie Fenixie mówisz dobrze, praktycznie też mówiłbyś.... tylko nie na mniejszą a na większą!!! mniejsza jeszcze bardziej osłabi 4 bieg ponieważ wartość przełożenia będzie niższa. Jeżeli kolega założy większą zębatkę o 1 ząb od oryginału zyska ciut mocniejsze przełożenie końcowe a tym samym motocykl będzie ciut mocniejszy. pozdro :)
KAPITALNE REMONTY SILNIKÓW , YAMAHA FZ 750 - CAŁA NA CZĘŚCI - SPRZEDAM
PRIV / wsk_weteran@onet.eu

Awatar użytkownika
wskmaniak
Posty: 143
Rejestracja: 2008-04-11, 20:36
GG: 12695501
Moje maszyny: WSK M06 B3 KOS i WSK M21W2
CZ350
Lokalizacja: Brzesko
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: wskmaniak » 2010-08-05, 13:09

Dokładnie tak. Wsk_weteran ma racje ;-)
UNIA TARNÓW

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: AudioBas » 2012-01-25, 11:56

Odkopie...

Kupiłem wczoraj WSKę z silnikiem 060.
Na szybko ją uruchomiłem jadę śmigać...
Pierwszy bieg - leci jak opętana
Drugi bieg - no no ogień
Trzeci bieg - no trzeba trzymać się kierownicy bardziej
Czwarty - yyyy gdzie ta moc? Chyba wbiłem 5 lub 6 :P Utrzymuje prędkość, ale nie ma już takiego kopa....
Co ona ma za dzwine przełożenia??
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: Sebastian440 » 2012-01-25, 12:04

Silnik 060 tak ma :)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: AudioBas » 2012-01-25, 12:11

Wyreguluję zapłon, wyreguluję gaźnik i zobaczymy jak to ma się na asfalcie na jakimś odcinku prostej....

Na chwilę obecną jestem trochę rozczarowany....
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: Brat » 2012-01-25, 17:00

Choroba kobuzowa, Każdy 060 choruje na przepaść mocy między 3 a 4 biegiem.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: Alien » 2012-01-25, 18:45

No chyba, że ma się skrzynie z gazeli i zębatkę 14z na wale :)

Awatar użytkownika
sieergiej
Posty: 62
Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
..
Lokalizacja: Andrychów
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: sieergiej » 2012-01-25, 20:02

Bo 4-y bieg to bieg ekonomiczny :).
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: Alien » 2012-01-25, 20:21

Motocykl nie ma być ekonomiczny tylko ma zapier***** :D

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Osobliwy problem na IV biegu

Post autor: Muciek » 2012-01-25, 22:29

Motocykl nie ma być ekonomiczny tylko ma zapier*****
Widzę kolega wyznaje te zasadę co ja ;D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości