Strona 3 z 4

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2008-01-29, 00:47
autor: ŻbiKu
Zwróć uwagę czy w czasie jazdy nie przymyka ci się częściowo dźwigienka ssania. Poza tym możesz mieć wychechłany gaźnik.

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2008-01-30, 21:12
autor: Conqeror
DAłem spowrotem dysze 100 i iglice opusciłem . Ssanie ( to nawet nei jest ssanie) można trzymać już w połowie . Dodatkowo lepjej zbiera sie z niskich . Niestety nie testowałem na 4 biegu bo nie maiłem już paliwa

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2008-04-10, 18:28
autor: darius
Ja też miałem łobuza i choć silnik miał swoje młode lata dawno za sobą to jechał110h/km i jeszcze było gazu lecz go sprzedałem nie miałem kasy na generalkę. Moim zdaniem dostaje za mało powietrza przy tej prędkości i się dławi ;-)

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2008-04-15, 19:08
autor: bronek-2007
Siema mam problem kupiłem dwa nowe tryby do wski 175 ( tryby sjkrzyni biegów) jeden 19 zębów a drugi 20. no i posłkładałem to do kupy a to mi sie niechce kręcić, skrzynia po około 2/4 obrotu staje i tylko żabką można ją przekręvcić. Co mam robić , czy wymienić jeszcze koło trzeciego bniegu??

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2008-04-16, 16:59
autor: Wojtek
Koła zębate w skrzyni biegów wymienia się parami. Nie radzę też praktykować obracania wałkami za pomocą żabki.

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2008-09-14, 13:18
autor: adasiek185
Panowie, alleluja! Motór mnie umocnił swą siłą! Wyleczyłem wiesie z choroby kobuzowej! Miałem już dość danych regulacyjnych i ustawiłem wszystko po swojemu. Wcześniej pod górki padała. Teraz-czwórka, minimalnie gazu i nawet nie jęknie. Silnik bez przeróbek, wszystko oryginał. Jestem teraz bardzo szczęśliwym posiadaczem WSK :D Potem zmierze co i jak i podam te dane. Może komuś się przyda. Dodam że w gazniku jest niższy stan paliwa niż wszyscy zalecają. Zalewa silnik inaczej. Pozdro wszystkim

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2008-09-29, 22:23
autor: zieliip
Większość osób integruje w skrzynie , a nie lepiej poprostu w przełożenia ? Niższy koszt i mniej roboty.Dla osoby która jeździ turystycznie to nie będzie praktyczne ponieważ jak opisze niżej stopień estetyki motóra spada, ale dla osoby która (a nie jeden tak ma ) przeróbke na crossa będzie to idealne rozwiązanie.

Dla przykładu :

Cała moja mowa tu o feldze,zembatce oraz bębnie od Jawy,CZ 350.

Dla motórzysty który śmiga turystycznie koło ogółem mówiąc od Jawy będzie raczej nie estetyczne,jak by nie patrzeć bęben, wogóle cała piasta i zembatka są dużo większe (należy trochę wyklepać osłonę łańcucha by zmieścić zembatke)
Tu wyłania się przynajmniej jedna zaleta ? seryjnej zembatki . Na serji wrzucamy 4 dotykamy gazu i pyrka na mniej niż połowie obrotów i lecimy, na przełożeniu od Jawy już nie ... Szczegóły niżej

Dla motórzysty który lubi poszaleć w terenie rozwiązanie koło jawa + zembata jest chyba najlepszym rozwiązaniem w WSK 175.


Podsumowując :

Turystyk : Taka operacja nie będzie idealna z powodu iż po wrzuceniu 4 biegu już co prawda nie ma "zmuły" motor leci jak na każdym niższym biegu z 70-80 do 100 to chwila moment :D. Zaoważalna spora poprawa przyśpieszenia na każdym biegu .Ale tu mamy i minus ponieważ wtedy już silnik się piłuje a na serji (zembatka) jednak pyrka na dużo mniejszych obrotach tyle że nie mamy przyśpieszenia .

Cross/teren : Rozwiązanie idealne moim zdaniem , mam tak u siebie i komu liczy się moc i wystarcza 100-105km/h na maxa polecam. Wsk dostane niezłego kopa na każdym biegu (wierzcie lub nie 1 siedząc ( bez użycia sprzęgła do raptownego puszczenia) stawianie na koło to nie problem) poprostu gaz i trzeba sie 3mac :) 2-3 na tylnych stopkach też żaden kompleks :). Jedyne na co trzeba uważać i zwrócić uwage to na stan swojego silnika - jeżeli słychać juz jak dzwonią pierśienie ( wyrobiony cylek,starte pierscienie) nie polecam modyfikacji ponieważ na takim przełożeniu obroty dochodzą do naprawde maXymalnych na każdym biegu a zużyty silnik poprostu sie rozpadnie.

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2008-09-29, 22:27
autor: adasiek185
Dlatego lepiej jest zainwestować w silnik i jeździć jak fabryka nadala. Tak ma być i trzeba się z tym godzić

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2008-09-30, 01:06
autor: ŻbiKu
To co opisałeś zalatuje trochę wt. Bez urazy. Wsadzenie podzespołów od innych motorów to nie problem, po co zmieniać koło? Nie lepiej od razu silnik?

Chodzi o to, żeby WSKa nadal była WSKą, a przy tym była w jak najmniejszym stopniu zawodna.

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2008-10-01, 20:53
autor: zieliip
zgadza się ale nie którzy ludzie .... Lubią " tuningować " nawet i wske he :) .

Re:

: 2010-08-05, 12:45
autor: wsk_weteran
Fenix pisze:
A już tak serio mówiąc - spróbój zamienić tylną zębatkę na mniejszą o 1 ząb (dosłownie o jeden!!). Teoretycznie motor będzie wolniejszy (niższe Vmax), ale to tylko teoretycznie. :roll:
Teoretycznie Fenixie mówisz dobrze, praktycznie też mówiłbyś.... tylko nie na mniejszą a na większą!!! mniejsza jeszcze bardziej osłabi 4 bieg ponieważ wartość przełożenia będzie niższa. Jeżeli kolega założy większą zębatkę o 1 ząb od oryginału zyska ciut mocniejsze przełożenie końcowe a tym samym motocykl będzie ciut mocniejszy. pozdro :)

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2010-08-05, 13:09
autor: wskmaniak
Dokładnie tak. Wsk_weteran ma racje ;-)

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2012-01-25, 11:56
autor: AudioBas
Odkopie...

Kupiłem wczoraj WSKę z silnikiem 060.
Na szybko ją uruchomiłem jadę śmigać...
Pierwszy bieg - leci jak opętana
Drugi bieg - no no ogień
Trzeci bieg - no trzeba trzymać się kierownicy bardziej
Czwarty - yyyy gdzie ta moc? Chyba wbiłem 5 lub 6 :P Utrzymuje prędkość, ale nie ma już takiego kopa....
Co ona ma za dzwine przełożenia??

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2012-01-25, 12:04
autor: Sebastian440
Silnik 060 tak ma :)

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2012-01-25, 12:11
autor: AudioBas
Wyreguluję zapłon, wyreguluję gaźnik i zobaczymy jak to ma się na asfalcie na jakimś odcinku prostej....

Na chwilę obecną jestem trochę rozczarowany....

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2012-01-25, 17:00
autor: Brat
Choroba kobuzowa, Każdy 060 choruje na przepaść mocy między 3 a 4 biegiem.

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2012-01-25, 18:45
autor: Alien
No chyba, że ma się skrzynie z gazeli i zębatkę 14z na wale :)

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2012-01-25, 20:02
autor: sieergiej
Bo 4-y bieg to bieg ekonomiczny :).

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2012-01-25, 20:21
autor: Alien
Motocykl nie ma być ekonomiczny tylko ma zapier***** :D

Re: Osobliwy problem na IV biegu

: 2012-01-25, 22:29
autor: Muciek
Motocykl nie ma być ekonomiczny tylko ma zapier*****
Widzę kolega wyznaje te zasadę co ja ;D