Strona 2 z 2

Re: Luz wałka zdawczego

: 2016-12-07, 19:40
autor: Puzel
To jest schemat od 125. Jest zima, skrzynię i tak masz do dystansowania więc jeżeli wiążesz jakąś przyszłość ze swoją WSKą to rozbieraj silnik i rób kapitalny remont z dystansowaniem włącznie, myślę że wał też bęzie szczęśliwy ;-) Zwróć uwagę że luz na wałku zdawczym spowodował że zębatka przetarła nadlew w karterze i masz dziurę - tam gdzie wystaje kawałek pręta od wodzików, w tym miejscu i tak ci cieknie olejem

Re: Luz wałka zdawczego

: 2016-12-07, 20:43
autor: tomekkur
A te dystanse można kupić?
Ale luz może jest tylko na wałku zdawczym i wystarczy podłożyć coś pod zębatkę i luzu nie będzie.

Re: Luz wałka zdawczego

: 2016-12-07, 20:57
autor: Mr KJ
tomekkur pisze:To jest silnik WSK 175 a nie 125. U mnie nie ma osłony łożyska na trzy śrubki tylko jest uszczelniacz i pod spodem łożysko na wałkach.
Sorry, ja cały czas mialem na myśli 125 bo taką mam :)

Re: Luz wałka zdawczego

: 2016-12-07, 21:29
autor: tomekkur
A skąd wziąć łożysko na wałek zdawczy? W mojej okolicy w sklepie nie są dostępne.

Re: Luz wałka zdawczego

: 2016-12-08, 17:34
autor: Puzel
Chłopie przeczytaj mój mój poprzedni post jeszcze raz - tylko tym razem ze zrozumieniem. Bez rozbiórki i tak nie wydystansujesz tego wałka jak dasz jakiś dystans między simmering a to łożysko to i tak ci to wypchnie i wrócisz do punktu wyjścia. Raptem 5 tematów niżej masz cały temat odnośnie dystansowania skrzyni w WSK175 ale skoro masz problem żeby choć chwilę poszukać informacji na temat swojego silnika to nie widzę sensu dalej ciągnąć tematu...

Re: Luz wałka zdawczego

: 2016-12-08, 20:09
autor: tomekkur
Nie no rozumiem cię o co chodzi. Będzie trzeba wrzucić silnik na stół i rozpołowić i przy okazji wszystko posprawdzać umyć i luzy skasować.
Od czego robią się te luzy?