GM26U3 nieszczelność korpusa gardzieli i kadłuba gaźnikia

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
Odpowiedz
marcinsud
Posty: 26
Rejestracja: 2010-03-13, 15:56
GG: 0
Moje maszyny: '73 M21W2
Lokalizacja: Leszno
Kontaktowanie:

GM26U3 nieszczelność korpusa gardzieli i kadłuba gaźnikia

Post autor: marcinsud » 2013-04-28, 19:38

Jak w temacie występuję u mnie problem opisany tutaj
http://junak.comuv.com/gaznik.html

Zna ktoś jakiś sposób na uszczelnienie tamtego miejsca jakimś innym sposobem? Czy zostaje mi wizyta u tokarza?
Mógłbym kupić "nowy" gaźnik, bo wysypało się ich trochę na aukcjach, ale wolałbym tego uniknąć, bo nie ufam, by były dobrze zrobione.

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: GM26U3 nieszczelność korpusa gardzieli i kadłuba gaźniki

Post autor: auriol77 » 2013-05-01, 09:16

Nie ma raczej półśrodków w uszczelnieniu korpusu. Jeśli mówiąc "wysyp nowych pegazów" masz na myśli chińczyki to nie warto w ogóle. Nowy oryginalny gaźnik to i owszem ,ale wyjdzie cię on dużo drożej jak regenerowany.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości