Strona 1 z 1

GM26U3 nieszczelność korpusa gardzieli i kadłuba gaźnikia

: 2013-04-28, 19:38
autor: marcinsud
Jak w temacie występuję u mnie problem opisany tutaj
http://junak.comuv.com/gaznik.html

Zna ktoś jakiś sposób na uszczelnienie tamtego miejsca jakimś innym sposobem? Czy zostaje mi wizyta u tokarza?
Mógłbym kupić "nowy" gaźnik, bo wysypało się ich trochę na aukcjach, ale wolałbym tego uniknąć, bo nie ufam, by były dobrze zrobione.

Re: GM26U3 nieszczelność korpusa gardzieli i kadłuba gaźniki

: 2013-05-01, 09:16
autor: auriol77
Nie ma raczej półśrodków w uszczelnieniu korpusu. Jeśli mówiąc "wysyp nowych pegazów" masz na myśli chińczyki to nie warto w ogóle. Nowy oryginalny gaźnik to i owszem ,ale wyjdzie cię on dużo drożej jak regenerowany.