Króćce, cylindry i płożenie gaźnika a paliwo i odpalanie

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
Odpowiedz
Awatar użytkownika
DarAss
Posty: 435
Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Króćce, cylindry i płożenie gaźnika a paliwo i odpalanie

Post autor: DarAss » 2015-09-07, 09:46

Hej,
Mam taki problem. Jest to pierwsza moja wsk 175 i chcę ją wogóle uruchomić. Iskra jest, aku naładowane. Zapłon (trochę się nagimnastykowałem bo chyba jest wygięta krzywka i nie mogłem ustawić przerwy w odpowiednim momencie ale udało się i teraz jest ok 4mm przed GMP. Raz mi się ją udało odpalić, potem jakąś chwilę paliła na kopa bez problemu a po krótkiej przejażdżce zgasła i znów problem. Świeca raz sucha raz mokra. Po lekturze zauważyłem że mam cylinder od gazeli, króciec chyba też w takim razie. I teraz moje pytanie - jak to powinno wyglądać. Który króciec? I jak ustawić do tego poziom paliwa? Druga sprawa że przy obu ustawieniach strasznie rozjeżdża mi się z gumą gaźnika. Pewnie przez to że cylinder gazeli?
WP_20150906_14_26_45_Pro.jpg
WP_20150906_14_34_06_Pro.jpg
WP_20150906_14_33_45_Pro.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Króćce, cylindry i płożenie gaźnika a paliwo i odpalanie

Post autor: Savier » 2015-09-07, 10:21

A więc mówisz, że to na pewno gaźnik, a nie ten kąt na pospawanym kolanku? :D :D
Tak serio: czwóry są wrażliwe w porównaniu do rowera (odpala na wszystkim :D) - weź ustaw poziom paliwa względem książki na początek, króćce moim zdaniem są bez znaczenia - ale daj ten z gazeli.

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1296
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Króćce, cylindry i płożenie gaźnika a paliwo i odpalanie

Post autor: czankete » 2015-09-07, 10:27

...obawiam się Kolego, że przy tym stanie osprzętu niewiele będziesz mógł się tym silnikiem nacieszyć. Pomijam rzeźbę kolanka a'la sport, pozrywane gwinty mocowania wysprzęglika, zmasakrowany młotkiem cylinder czy też krzywo położoną głowicę ale tak rozorany układ zapłonowy w czwórce nie daje żadnej możliwości poprawnej pracy. To, że parę razy udało Ci się ją uruchomić na kopa to chyba czysty przypadek ;-)

Awatar użytkownika
DarAss
Posty: 435
Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Króćce, cylindry i płożenie gaźnika a paliwo i odpalanie

Post autor: DarAss » 2015-09-07, 16:26

kolanko rzeźba na własne życzenie dopóki nie dorwe górnego bo ciężko... no zapłon mi się średnio podoba aczkolwiek przerwa jest zawsze w tym samym momencie...co rozumiesz przez krzywo położona głowice? przy cylindrze nie zwróciłem uwagi na ingerencję młotka. taki silnik kupiłem i jeszcze do środka nie zaglądałem. generalnie uważam to za nieudany zakup i mam jeszcze od niedawna silnik 059 w częściach do zrobienia. co do kolanka to taki kat źle wpływa? jeśli tak to założę inne kolanko i puszcze na razie dołem jeśli to faktycznie ma taki wpływ?

Awatar użytkownika
Jacu gorzała
Posty: 151
Rejestracja: 2012-10-01, 19:40
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 kobuz
Komar 2330
Jawa 50
Simson sr50
Lokalizacja: Klimy
Kontaktowanie:

Re: Króćce, cylindry i płożenie gaźnika a paliwo i odpalanie

Post autor: Jacu gorzała » 2015-09-07, 21:54

Tak sobie patrze i trochę mnie to zadziwiło ze u cb. kondensator jest na górze a nie an dole . Bo w moim kobuzie - silnik 060 kondensator jest na dole , a tutaj tak jakby podstawa zapłonu była źle przykręcona.
Życie jest po to aby śmigać na moto.

Awatar użytkownika
DarAss
Posty: 435
Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Króćce, cylindry i płożenie gaźnika a paliwo i odpalanie

Post autor: DarAss » 2015-09-07, 21:57

wiesz co? musiałem kombinować żeby ustawić przerwę w gmp bo krzywka jest krzywa... wiec przekrecilem :-) ważne ze teraz przerwę mam przed gmp jak bozia nakazała... to jest silnik przejściowy wiec chce poprostu pojeździć :-) i trochę się pouczyć. jaki wpływ na chód silnika i odpalanie ma kąt tego kolanka?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Króćce, cylindry i płożenie gaźnika a paliwo i odpalanie

Post autor: Savier » 2015-09-07, 22:33

Trzeba by jakiejś wróżki spytać, jak masz dolny wydech to ja bym na nim na początek próbował. U mnie rozszczelniony wydech pod opaską w 175 sprawiał, że jeździło to jak roweryk :D.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość