Namiary na regeneracje gaźników

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
mikke

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: mikke » 2016-01-13, 08:37

man on the WSK pisze:Odpowiadając na pytania dotyczące G20 - w moim przypadku koszt regeneracji wyniósł 140 zł. Korpus w środku został wyrównany i została do niego dorobiona nowa przepustnica. Dysza główna i uszczelki również nowe. Elementy stalowe na nowo ocynkowane.
140 zł to zdecydowanie za dużo. Za tę cenę można mieć 2 sztuki fabrycznie nowych gaźników.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: Sebastian440 » 2016-01-13, 10:45

mikke pisze:
man on the WSK pisze:Odpowiadając na pytania dotyczące G20 - w moim przypadku koszt regeneracji wyniósł 140 zł. Korpus w środku został wyrównany i została do niego dorobiona nowa przepustnica. Dysza główna i uszczelki również nowe. Elementy stalowe na nowo ocynkowane.
140 zł to zdecydowanie za dużo. Za tę cenę można mieć 2 sztuki fabrycznie nowych gaźników.
Tych fabrycznie nowych w których czasami po odpaleniu dzwoni już przepustnice? Widzę, że jakość nie ma dla ciebie żadnego znaczenia.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: wujcio » 2016-01-13, 11:08

mikke pisze:
man on the WSK pisze:Odpowiadając na pytania dotyczące G20 - w moim przypadku koszt regeneracji wyniósł 140 zł. Korpus w środku został wyrównany i została do niego dorobiona nowa przepustnica. Dysza główna i uszczelki również nowe. Elementy stalowe na nowo ocynkowane.
140 zł to zdecydowanie za dużo. Za tę cenę można mieć 2 sztuki fabrycznie nowych gaźników.
Fabrycznie nowy oryginalny? Czy Chińsko nowy?
Widzę że masz pojęcie o kosztach i pracy jaką trzeba wykonać przy regeneracji gaźnika.

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: Mixol » 2016-01-13, 16:44

:razz: Powodzenia z nowym gaźnikiem to loteria jeden dobry drugi nie a tak czy inaczej nie posłuży tyle co oryginał, bardzo dobrze że jest możliwość regeneracji a ta cena nie jest straszna.

Awatar użytkownika
man on the WSK
Posty: 295
Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983
Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: man on the WSK » 2016-01-13, 16:48

Do regeneracji przeznaczyłem oryginalnego G20. Potrzebowałem gaźnika sprawnego, a nie chińskego który nie nadaje się do niczego i nie ma jakiegokolwiek sensu jeszcze go regenerować. Kolego mikke uważam, że cena za usługę jest właściwa, bo to jest robota precyzyjna i ten zakład ma renomę. Nie żałuję decyzji, ba nawet rozważam regenerację kolejnego gaźnika za jakiś czas. Nie licz że ktoś Ci to wykona za 50 zł...

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: Texas Ranger » 2016-01-13, 18:20

Widzę, że niektórzy potrafią tylko krytykować.

mikke

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: mikke » 2016-01-14, 08:48

A ja widzę że niektórzy lubią wyrzucać niepotrzebnie pieniądze.

Awatar użytkownika
grand
Posty: 73
Rejestracja: 2013-05-29, 10:04
GG: 0
Moje maszyny: drz 400
wsk 125
Lokalizacja: Uc (Łódź)
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: grand » 2016-01-14, 08:51

ja stoje przed problemem regenerowac czy kupic nowa alternatywe np am6

picek
Posty: 749
Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK, itp.
Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: picek » 2016-01-14, 09:32

z gaźnikami to jest trochę tak, że nalezało by się wypowiadać jak się jeździ motocyklem a najlepiej dwoma . Wtedy ma się możliwość porównania ich pracy- myślę że od tego się zaczyna rozróżnianie. To że silnik motocykla pracuje to nie oznacza że gaźnik jest dobry.
Podzielam zdanie forumowicza że G20 współczesne to wedle zasady - jak się trafi.
Testowałem chwilę gaźniki G20 i z kilku można coś złożyć konkretnego albo się trafi jeden a dobry. Jesli silnik jest po całkowitym remoncie to napewno doradzam regeneracje. Jeśli silnik jest "nieruszany " i działa to na chińczyku też będzie chodziło, tu mu gaźnik ani nie poprawi ani zbytnio nie pogorszy osiągów.
Jednak GM26 polecam bezwzględnie regenerować. Widziałem prace puszczykowa u forumowiczów chyba nawet u mateja. Super robota.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: Sebastian440 » 2016-01-14, 16:24

mikke pisze:A ja widzę że niektórzy lubią wyrzucać niepotrzebnie pieniądze.
A ja widzę, że masz dwa konta :) kolego Sarmat. Czemu służą te jaja ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: Mixol » 2016-01-14, 17:16

Się kur** teraz uniosę i przepraszam skoro forumowicz mikke ma takie zdanie to proszę o przykład i Twoje doświadczenia z regeneracją gaźnika albo eksploatacją na chińczyku ile zrobiłeś km i jaką WSKą bo widzę że to kolejny mundry co krytykuje a sam nic nie wnosi godnego uwagi po co jest to forum chyba żeby pomagać i doradzać zdobyć informację a bzdety bez pokrycia najłatwiej pisać :x

mikke

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: mikke » 2016-01-14, 18:50

Zapewniam że nie mam żadnego drugiego konta i że nigdy wcześniej się tutaj nie rejestrowałem.
Co do mojej eksploatacji nowego gaźnika (nie wiem czy był chiński), to ponad 3 lata temu kupiłem cały zestaw naprawczy silnika w którym znajdowało się: wał korbowy pełny, cylinder z żeliwa, tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenie sworznia, łożyska, uszczelniacze, gaźnik, uszczelki gaźnika. Całość kosztowała ok. 400 zł. Przejechałem na tym zestawie ok . 5 000 km i nic niepokojącego nie zauważyłem, ani z gaźnikiem ani z wałem ani z cylindrem. Spalanie na 100km wynosi ok. 3,5-4l.
Proszę więc proszę nie pisać że nowe gaźniki lub wały są do niczego.

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: BikerDS » 2016-01-14, 23:31

No tak..a masz porównanie to silnika zrobionego po bożemu ?

mikke

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: mikke » 2016-01-15, 07:56

Po bożemu czyli jak?

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: Sebastian440 » 2016-01-17, 01:16

mikke pisze:Po bożemu czyli jak?
Zmień forum. Tu się po prostu już nie loguj, jeśli masz choć trochę godności...
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

waldek19
Posty: 151
Rejestracja: 2013-11-06, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175
Lokalizacja: Głogów
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: waldek19 » 2016-03-04, 10:08

Mam problem z nieszczelnością gażnika GM26U3 w miejscu łączenia z króćcem ( wklęsła powierzchnia). I w związku z tym pytanie w jaki sposób i gdzie wyrównać powierzchnie styku .

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: Texas Ranger » 2016-03-04, 11:05

Blat, szyba, wodny papier ścierny i jedziesz obie powierzchnie.

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: Mixol » 2016-04-05, 16:28

Odświeżam temat, jak spisują się wam gaźniki G20 po regeneracji ? Dzwoniłem dziś do Puszczykowa i czas oczekiwania to 3 miesiące tyle mają roboty. Mój tak klekotał, że obrotów nie było jak zgasła sama to kaplica z odpaleniem, założyłem ostatni dobry teraz tylko wysłać i czekać, koszt 180 zł.

picek
Posty: 749
Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK, itp.
Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: picek » 2016-04-07, 12:45

ja mam wysłanych 11 sztuk i też cierpliwie czekam

Awatar użytkownika
man on the WSK
Posty: 295
Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983
Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: Namiary na regeneracje gaźników

Post autor: man on the WSK » 2017-06-25, 13:11

Czas na odkop tematu. Po licznych perypetiach z silnikiem w mojej B3 wczoraj udało mi się w końcu przeprowadzić kilkukilometrowy test gaźnika G20 po regeneracji w Puszczykowie. Uważam go za bardzo udany - moto odpala po nocnym postoju po przelaniu od 1 kopnięcia. W czasie jazdy nie ma problemów z obrotami, bez problemu osiągnąłem 80 km/h. Skład mieszanki jest prawidłowy. Przed regeneracją izolator świecy był wiecznie czarny, próby regulacji nic nie dawały. Podsumowując jestem zadowolony, inwestycja się opłaciła.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość