Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
Odpowiedz
Awatar użytkownika
mietek009
Posty: 532
Rejestracja: 2015-08-23, 15:56
GG: 0
Moje maszyny: 125,175 i takie tam
Kontaktowanie:

Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: mietek009 » 2016-06-23, 06:52

Witam, otóż moja 175 po odkręceniu kranika i przelaniu komory odpala i normalnie pracuje, ale po chwili zaczyna jej brakować paliwa i gaśnie. Kranik drożny korek też i cała reszta szczelna. Do pustej komory po odkręceniu Paliwa bez przelewania do pewnego momentu leci Paliwo. Co to może być .
Ostatnio zmieniony 2016-06-24, 04:21 przez mietek009, łącznie zmieniany 1 raz.

sal_i
Posty: 43
Rejestracja: 2014-11-04, 16:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: Drbny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: sal_i » 2016-06-23, 09:14

Sprawdz pływak i zaworek w gaźniku. Może się gdzieś przyciera i nie otwiera dopływu.

Awatar użytkownika
mietek009
Posty: 532
Rejestracja: 2015-08-23, 15:56
GG: 0
Moje maszyny: 125,175 i takie tam
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: mietek009 » 2016-06-24, 04:22

Podgiąłem pływak i jest trochę lepiej, ale nadal ma słaby przepływ.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: Filip518 » 2016-07-14, 15:28

Ogrzewam kotleta. Mam podobny przypadek. Zimna odpali i chodzi fajnie, ale chwile jak pochodzi to właśnie jej brakuje benzyny. A dziwne jest to ze jak wcisnąć przelewanie to nie leci benzyna. Kranik nowy, nowe przewody i filtr, paliwo leci jak zdejmę wężyk. Pomóżcie panowie bo lato i jeździć trzeba a moto nie chodzi..

Dawid :)
Posty: 5
Rejestracja: 2016-06-20, 14:37
GG: 0
Moje maszyny: -WSK 125 80r
-Skuter
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: Dawid :) » 2016-07-14, 17:17

Kiedyś miałem podobny problem, przyczyną była zatkana dziurka na korku od baku, ale jak odpala to nie jestem pewien, sprawdzić nie zaszkodzi ;-)

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: Filip518 » 2016-07-14, 17:46

korek drożny :D

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: halcik » 2016-07-14, 18:02

To jak leci benzyna wężykiem to zostaje tylko gaźnik, a raczej komora paliwa. Nie napisałeś o który motor ci chodzi, ale zaworek jest na pewno do sprawdzenia

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: Filip518 » 2016-07-14, 19:17

Zaworek zmieniłem na inny, bo miałem od drugiego pegaza i to samo wlasnie. A post napisany w dziele o silnikach Wiatr także...

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: sqerty » 2016-07-14, 21:31

Ja mam podobny objaw mojej 125-te tylko że na zimnym silniku. Przeleje gaźnik tak że aż z niego cieknie, a po kilkunastu kopnięciach kopniakiem świeca sucha.Na ciepłym pali od strzała.

franq87
Posty: 1096
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: franq87 » 2016-07-15, 10:12

Musisz wyregulowac poziom paliwa w komorze poprzez dogiecie blaszki plywaka. Dokladna regulacje znajdziesz w literaturze, a wstepnie wyreguluj tak by po odkreceniu sruby mocujacej komore, zamknieciu otworu do polowy chocby nawet palcem i otworzeniu kranika po pewnym.czasie przelewalo sie paliwo. Zwróć tez uwagę ,czy pływak swobodnie i bez luzu pracuje na osi ,oraz czy nie blokuje sie o komorę.

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: sqerty » 2016-07-15, 21:58

O której blaszce piszesz? Nie kojarzę tam żadnej :?:

Awatar użytkownika
Mateusz123341
Posty: 58
Rejestracja: 2014-11-16, 20:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1981r.
WSK 175 1984r.
Lokalizacja: Cekcyn
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: Mateusz123341 » 2016-07-15, 22:21

Od pływaka w pegazie wsk 175

Awatar użytkownika
mietek009
Posty: 532
Rejestracja: 2015-08-23, 15:56
GG: 0
Moje maszyny: 125,175 i takie tam
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: mietek009 » 2016-07-16, 22:10

franq87 pisze:Musisz wyregulowac poziom paliwa w komorze poprzez dogiecie blaszki plywaka. Dokladna regulacje znajdziesz w literaturze, a wstepnie wyreguluj tak by po odkreceniu sruby mocujacej komore, zamknieciu otworu do polowy chocby nawet palcem i otworzeniu kranika po pewnym.czasie przelewalo sie paliwo. Zwróć tez uwagę ,czy pływak swobodnie i bez luzu pracuje na osi ,oraz czy nie blokuje sie o komorę.
Problem pojawia się gdy regulacja blaski nie pomaga, choćby dlatego że śruba komory pływakowej która "przechodzi na wylot" pływaka często go blokuje.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: Drobny problem z niedostatkiem paliwa

Post autor: Filip518 » 2016-07-18, 21:43

Dzięki chłopy, ogarnę Wiesię może wreszcie :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości