Kilka problemów z WSK'a 175

Awatar użytkownika
rezik
Posty: 196
Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
GG: 667778
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Lubin/Wrocław
Kontaktowanie:

Kilka problemów z WSK'a 175

Post autor: rezik » 2007-08-12, 19:24

Witam - jako ze jest to moj pierwszy post chcialbym powitac wszystkich Uzytkownikow
ale do rzeczy - niedawno kupilem WSK'e 175 KOBUZ od pewnego faceta (nie wiem jak ja uzywal ani ile miala wlascicieli) - poinformowal mnie on iz:"motor ma całkowicie nowe sprzęgło łzyska na wle symeringi tłok i piercienie i sprezyna startera"
jestem zielony w tych sprawach (to moj pierwszy pojazd na dwoch kulkach jedna umiem na nim jezdzic) i mam pare problemow z motorkiem - czytalem inne posty ale nie znalazlem zadowalajacej mnie odpowiedzi
otoz motor nie pali odrazu na kopa (z "popychanik" bez problemu) tzn. cos mi kapie spod gaznika i zeby odpalic za np.5 razem z kopki musze uzyc pompki w gazniku - jak wyeliminowac ten problem i sprawic zeby motor palil odrazu ? i jeszcze jeden powazny problem
bo rozgrzaniu silnika a nastepnie wystartowaniu z jedynki i naisnieciu sprzegla motor dostaje max obroty i poki nie wrzuce dwojki straszliwie halasuje (ma normalne obroty gdy stoi w miejscu), to samo sie dzieje przy nastepnych biegach(odrazu mowie ze manetke gazu nie dotykam) czego to moze byc wina? - bege probowal podregulowac gaznik i manetke gazu
nastepny problem (ale juz mniej istotny) to to ze motor strasznie dymi (okropnie) a uzywam dobrej beznzyny i dolewam oleju w dobrej proporcji!
jest tez taki klopot ze na 3 biegu (okolo 50 km/h) motor bardzo slabo sie rozpedza (jade sam a w koncu ma 15km - musi miec moc!)
sorry ze sie rozpisalem i moze troche niejasno
prosze o pomoc w miare zrozumialym dla mnie (lamerskim) jezyku
z gory dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek » 2007-08-12, 20:28