Kilka problemów z WSK'a 175

Awatar użytkownika
pawe86
Posty: 84
Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
GG: 0
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: pawe86 » 2007-08-20, 20:55

ta sruba sie odkreca jezeli ie jest zabezpieczona tam jest taki kieliszek pod ta sruba i on nachodzi na wieloklin to jest wazny element, zabezpieczenie nakretki trzymajacej sprezyne jezeli to jest zle zabezpieczone to co chwila sie rozkreca sprzeglo....

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek » 2007-08-20, 23:04

Zwiększ luz na lince sprzęgła. Tak żeby sprzęgło nie rozłączało napędu już po wstępnym naciśnięciu klamki tylko po całkowitym wciśnięciu. Im bardziej napięta linka tym większy luz między tarczami powstaje po wciśnięciu dźwigni a co za tym idzie tarcze mogą wypadać. Spójrz do książki, tam jest zobrazowane jaki luz powinien być na dźwigni sprzęgła.

Nakrętka faktycznie musi być zabezpieczona poprzez zgięcie kielicha, mała nakrętka która znajduje się na wierzchu również z tym że za pomocą zawleczki.

Jeśli mimo zadbania o te czynniki tarcze nadal wyskakują z kosza to znaczy że kosz lub tarcze są bardzo mocno zużyte.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
rezik
Posty: 196
Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
GG: 667778
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Lubin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: rezik » 2007-08-21, 11:46

wielkie dzieki
faktycznie lepiej jeszcze sprawdze te zabezpieczenie (WSZYSTKIE) i poluzuje linke bo faktiko jest naciagnieta dosc mocno :mrgreen:
pozdrawiam :zdrowko:
Piszę poprawnie po polsku!

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-08-21, 14:22

Klamka sprzęgła ci chodzi ciężko czy lekko? U mnie jak na WSKe chodzi leciutko, a sprzęgło działa ok. Jestem po prostu ciekawy czy tak jest we wszystkich WIatrach, w których sprzęgło jest w nienagannym stanie.

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-08-21, 21:28

U mnie chodzi bardzo lekko, mam nowe tarcze i pod sprężynę dałem grubą podkładkę, bo wcześniej się trochę ślizgało. wcześniej ta główna śruba od sprzęgła dokręcała się od razu a teraz trzeba ją docisnąć bo sprężyna wystaje trochę za mocno. Tak powinno być? Nie wiem jak to ma być u mojego kolegi w kobuzie chodzi o wiele ciężej niż u mnie.

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-08-21, 21:56

Z tego co pamiętam jak składałem serce kobuza to u mnie też trzeba było docisnąć tą blachę, tak by ścisnąć trochę sprężynę i dopiero nakręcić nakrętkę, dokręcić i zabezpieczyć zawleczką.

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-08-22, 20:53

Ale mi chodzi nie o tą blachę, tylko tą dużą śrubę na wałku głównym, trzymającą cały kosz i sprężynę.

Awatar użytkownika
pawe86
Posty: 84
Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
GG: 0
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: pawe86 » 2007-08-22, 22:31

qwert45 pisze:Ale mi chodzi nie o tą blachę, tylko tą dużą śrubę ......

NAKRETKE Panowie NAKRETKE!!!!!!!!!!!

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości