Prądnica 32.06?

Odpowiedz
misiolek
Posty: 287
Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
GG: 1970710
Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Prądnica 32.06?

Post autor: misiolek » 2007-09-01, 22:14

Witam
Przeglądając PJ spotkałem coś takiego: http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/12571 (pierwsze foto) - co to za prądnica ?
12V 90W?? Czy to jakiś prototyp?
Nie spotkałem jeszcze czegoś takiego.
"o święty benzyniarzu ... "

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-09-01, 22:16

no wydaje mi się że to seryjna prądnica 12 voltowa z silnika 060 , chociaż uznaje możliwość że mogę się mylić bo styczności z wsk 175 nigdy nie miałem i nie wiem jak to jest w praktyce :D
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

misiolek
Posty: 287
Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
GG: 1970710
Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: misiolek » 2007-09-01, 22:29

Seryjnie ma 50W kolego :) Ta ma 90W i inne uzwojenia cewek.
"o święty benzyniarzu ... "

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-09-01, 22:55

w sumie to wszystko mi się pomieszało bo z forum wiem że początkowe modele motocykli M21W2 miały 12v a z książki wiem że instalacje 12v w WSK weszły wraz z wejściem silnika 060 który miał prądnice 12v w roku 1978 czyli w sumie wszystko się wyklucza jak to jest , może były dwie wersje prądnic 12v w silnikach W2B ??
ktoś tu coś pokręcił i coś mi się wydaje że to jestem ja :D
Wie ktoś jak to wytłumaczyć ??
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

misiolek
Posty: 287
Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
GG: 1970710
Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: misiolek » 2007-09-01, 23:18

Do 1975 był prądnice 12V, a od 75 6V :) Mowa o seryjnie produkowanych M21W2
"o święty benzyniarzu ... "

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-09-01, 23:58

Zastanawialiśmy się z Misiolkiem czy ta prądnica nie pochodzi czasami od jakiegoś prototypowego silnika. Np.3.40? Jakby nie patrzeć nie jest zwykłą czwórkową prądnicą.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-09-02, 19:07

Mniam ależ ja lubię takie zagadki :D

A jeszcze bardziej lubię gdy wpadają mi w łapy takie części :evil:

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-09-02, 19:16

spotkałem się z taką prądnicą w seryjnej wsk 175 z samego początku prodcukcji ta z garbatym bakiem i prosta kierownicą własciciel powiedział ze to prądnica produkowana była w anglii a potem w polsce (myslałem ze sie pomylił cos z tą prądnicą SEM ale powtórzył jeszcze raz ,,angielskka prądnica") i ta własnie jest angielska ale głowy nie daje czy on prawde mówił i mi sie tez wydaje ze to jest mało prawdopodobne ale moze moze... wiem ze pisze na niej made in poland ale tylko mówie co słyszałem

misiolek
Posty: 287
Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
GG: 1970710
Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: misiolek » 2007-09-02, 20:46

a może ktoś zna ilość uzwojeń i grubość drutu ?? ^^
Jak ona ma połączone cewki ?
Szkoda, że troszkę mało o niej wiadomo. :evil:
"o święty benzyniarzu ... "

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-09-02, 21:37

Trochę to bez sensu, żeby zakładali takie prądnice na początku produkcji a potem przeszli na słabsze, chyba że stwierdzili że 50W w zupełności wystarczy :roll:

Awatar użytkownika
Gaceczkos
Posty: 203
Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Gaceczkos » 2007-09-02, 21:41

Niewątpliwie jest to zagadka. Jeśli ta prądnica faktycznie ma 90 W, to jest to super sprawa :zdrowko: Wątpię, aby była np. z silnika 3.40 i pochodnych, gdyż zastosowane w nich prądnice były lewoobrotowe. W pierwszych Gazelach były importowane prądnice Stefa, dosyć z resztą zblizone wizualnie do 3206. Andi, co o tym sądzisz?
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-09-03, 12:39

no własnie gaceczkos o własnie takich pradnicach mi ten koles mówił ze jest taka sama jak w shl i importowana

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości