Okropne dławienie
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Jeżeli iskra jest kaprawa to może gasnąć pod wpływem kompresji. Na lupie nie sprawdzałem benzyna w szklance od niedopałka się nie podpali Chyba, że opary..to co innego.
Jeżeli wacha nie chce lecieć z wężyka mimo czystego kranika, to w korku zbiornika odpowietrznik masz zapchany.to raz mi lecialo samoczynnie z pompki a raz wogole z baku nie chcialo sciakac
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
Ja miałem podobnie z CZ. Wyciągam sprzęt po zimie, przelewam 3 kopy na ssanie, 1 z zapłonem i jest ten dźwięk dwóch garów. Jakby tak przygasał ale siadam na niego chce ruszyc a on gasnie. Odpaliłem jeszcze raz zrobiłem mu przegazówke potem jak juz ruszyl przegoniłem troche i było dobrze, Kiedy wróciłem do domu zacząłem w instrukcji czytać dlaczego tak mogło się zdarzyć. Otóż gaźnik dawał zbyt bogatąmieszankę dlatego zalewało go i sie dławił. Wtedy doczytałem, że jezeli wystepuja takie objawy motocykl nalezy przechylic na lewą strone i potrzymać troszke zeby odprowadzic nadmiar mieszanki. Rzeczywiscie, tak zrobiłem i było git! może w WSK też poskutkuje.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Mtx50
- Posty: 247
- Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
- GG: 2188809
- Moje maszyny: WSK i inne
- Kontaktowanie:
te moduły to lipa totalna mioałem kiedyś przy czwórce to raz że nie było wielkich rewelacji a dwa że szybko sie spalił ale nie wiem może miałem jakiś nie udany ..Wezu pisze:U mnie też po kilku próbach świeca była mokra. Ja zrobie tak najpierw załoze moduł a jak to nie pomorze do dyszę 80 i jak dajej będzie kicha to motor idze na strych.
Polskie motocykle ymmm klasa
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
no nie wiem odpowietrznik tez mam czysty Żbiku a probowalem odginac te blaszke gdzie jest iglica rozpulacza (te blaszke na plywaku) i czasem bez pomki mi sie przelewa a innym razem nawet jak 10 min trzemam pompke to nie przelewa sie tak czy owak:/
cos z tym gaznikiem jest chyba nie tak i zamierzam go wymienic - czy uzywany gaznik w dobrym stanie od cz350 to dobry wybor? slyszlem cos ze trzeba wymienic dysze...? to prawda?
cos z tym gaznikiem jest chyba nie tak i zamierzam go wymienic - czy uzywany gaznik w dobrym stanie od cz350 to dobry wybor? slyszlem cos ze trzeba wymienic dysze...? to prawda?
- Mtx50
- Posty: 247
- Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
- GG: 2188809
- Moje maszyny: WSK i inne
- Kontaktowanie:
rezik pisze:no nie wiem odpowietrznik tez mam czysty Żbiku a probowalem odginac te blaszke gdzie jest iglica rozpulacza (te blaszke na plywaku) i czasem bez pomki mi sie przelewa a innym razem nawet jak 10 min trzemam pompke to nie przelewa sie tak czy owak:/
cos z tym gaznikiem jest chyba nie tak i zamierzam go wymienic - czy uzywany gaznik w dobrym stanie od cz350 to dobry wybor? slyszlem cos ze trzeba wymienic dysze...? to prawda?
bo tą blaszke trzeba dogiąć idealnie wbrew pozorą ma ona duży wpływ na poprawną prace silnika. Gaznik "pegaz" to takie urzadzenie które przelewa się z regóły bardzo długo no ale tak już ma, a jak troche postoi to paliwo znika z komory pływakowej i trzeba pąpować jeszcze raz. Ale przez zamiłowanie do orginalności nie poleceam wymiany gaźnika ...
Polskie motocykle ymmm klasa
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
- Mtx50
- Posty: 247
- Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
- GG: 2188809
- Moje maszyny: WSK i inne
- Kontaktowanie:
no to jak chcesz przekładac to będziesz musiał dostosować dysze paliwową i powietrzną nie wiem czy to się opłaca lepiej popracować nad pegazem albo załatwić inny pegaz ....rezik pisze:"zamiłowanie do orginalnoście" hhhmm byćmoźe ale ja wole jeźdźący sprzet a nie oryginalny "rupiec" (przepraszam za słowo:P)
Polskie motocykle ymmm klasa
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Zamiłowanie do oryginalności może mieć powiązanie jeśli chodzi o wygląd baku czy zawieszenia. Jeżeli motocykl ma jeździć, a motórzysta ma cieszyć miche z jazdy to może dla ciebie niestety ale musi być nieoryginalnych kilka rzeczy, w wielu przypadkach gaźnik i elementy układu zapłonowego. Pegazy może i były dobre ale 25 lat temu, spotkałem już wiele osób i jakoś nikt mi nie miał za złe że mam gaźnik z ceśki, przynajmniej jak go ustawie to jeździ i jeździ raz na 1000km go reguluje. Mój łobuz latał tylko 2 dni na pegazie i to tylko koło garażu ale szczerze mówiąc nie byłem zadowolony, szarpał itd. a po 2 dniach pegaz wyzionął ducha. Tematy w jakich jest napisane o moim Jikovie to "osobliwy problem na IV biegu" i temat dot. już samego gażnika w usprawnieniach albo warsztacie.
MTX jesteś w błędzie.
Bajki , oj zaraz chyba stado krasnali mi przejdzie koło kompa
1. Gaźnik z CZpracuje przy 350ccm ale zasila cylindry cyklicznie (czego też na początku nie wiedziałem), czyli każdy gar po 175ccm osobno, na przemian.
2. Żadnej dyszy powietrza się nie rusza. Ilość powietrza do paliwa czyli skład mieszanki biegu jałowego reguluje się śrubką tak jak w każdym innym gaźniku. W praktyce u mnie wychodzi zawsze tak, że owej śruby nie mam nigdy wykręconej więcej niż 1 obrót.
3. Dyszy paliwowej też się nie zmienia jeżeli jest ORYGINALNA. W moim gaźniku (podróba) wkręcona była dysza chyba z jakiegoś junkersa, miała 2 razy taki przelot jak oryginalna, DLATEGO i TYLKO dlatego byłem zmuszony ją zmienić na oryginalną 96. Dysze jeszcze mniejszą od normy zakładamy jeżeli motocykl ma chorobę kobuzową na normalnej dyszy, dotyczy to Jikova jak i Pegaza.
Jeżeli kupiłeś totalną lipę, to miałeś totalną lipę. Na mój nie narzekam ;]
MTX jesteś w błędzie.
MTX pisze:będziesz musiał dostosować dysze paliwową i powietrzną nie wiem czy to się opłaca lepiej popracować nad pegazem albo załatwić inny pegaz ....
Bajki , oj zaraz chyba stado krasnali mi przejdzie koło kompa
1. Gaźnik z CZpracuje przy 350ccm ale zasila cylindry cyklicznie (czego też na początku nie wiedziałem), czyli każdy gar po 175ccm osobno, na przemian.
2. Żadnej dyszy powietrza się nie rusza. Ilość powietrza do paliwa czyli skład mieszanki biegu jałowego reguluje się śrubką tak jak w każdym innym gaźniku. W praktyce u mnie wychodzi zawsze tak, że owej śruby nie mam nigdy wykręconej więcej niż 1 obrót.
3. Dyszy paliwowej też się nie zmienia jeżeli jest ORYGINALNA. W moim gaźniku (podróba) wkręcona była dysza chyba z jakiegoś junkersa, miała 2 razy taki przelot jak oryginalna, DLATEGO i TYLKO dlatego byłem zmuszony ją zmienić na oryginalną 96. Dysze jeszcze mniejszą od normy zakładamy jeżeli motocykl ma chorobę kobuzową na normalnej dyszy, dotyczy to Jikova jak i Pegaza.
Te- czyli jakie? Modułów zapłonowych do WSK jest sporo...MTX pisze:te moduły to lipa totalna mioałem kiedyś przy czwórce to raz że nie było wielkich rewelacji a dwa że szybko sie spalił ale nie wiem może miałem jakiś nie udany ..
Jeżeli kupiłeś totalną lipę, to miałeś totalną lipę. Na mój nie narzekam ;]
- Mtx50
- Posty: 247
- Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
- GG: 2188809
- Moje maszyny: WSK i inne
- Kontaktowanie:
ŻbiKu pisze:Zamiłowanie do oryginalności może mieć powiązanie jeśli chodzi o wygląd baku czy zawieszenia. Jeżeli motocykl ma jeździć, a motórzysta ma cieszyć miche z jazdy to może dla ciebie niestety ale musi być nieoryginalnych kilka rzeczy, w wielu przypadkach gaźnik i elementy układu zapłonowego. Pegazy może i były dobre ale 25 lat temu, spotkałem już wiele osób i jakoś nikt mi nie miał za złe że mam gaźnik z ceśki, przynajmniej jak go ustawie to jeździ i jeździ raz na 1000km go reguluje. Mój łobuz latał tylko 2 dni na pegazie i to tylko koło garażu ale szczerze mówiąc nie byłem zadowolony, szarpał itd. a po 2 dniach pegaz wyzionął ducha. Tematy w jakich jest napisane o moim Jikovie to "osobliwy problem na IV biegu" i temat dot. już samego gażnika w usprawnieniach albo warsztacie.
MTX jesteś w błędzie??MTX pisze:będziesz musiał dostosować dysze paliwową i powietrzną nie wiem czy to się opłaca lepiej popracować nad pegazem albo załatwić inny pegaz ....
Bajki , oj zaraz chyba stado krasnali mi przejdzie koło kompa
1. Gaźnik z CZpracuje przy 350ccm ale zasila cylindry cyklicznie (czego też na początku nie wiedziałem), czyli każdy gar po 175ccm osobno, na przemian.
2. Żadnej dyszy powietrza się nie rusza.
3. Dyszy paliwowej też się nie zmienia jeżeli jest ORYGINALNA. W moim gaźniku (podróba) wkręcona była dysza chyba z jakiegoś junkersa, miała 2 razy taki przelot jak oryginalna, DLATEGO i TYLKO dlatego byłem zmuszony ją zmienić na oryginalną 96. Dysze jeszcze mniejszą od normy zakładamy jeżeli motocykl ma chorobę kobuzową na normalnej dyszy, dotyczy to Jikova jak i Pegaza.
Te- czyli jakie? Modułu zapłonowych do WSK jest sporo...MTX pisze:te moduły to lipa totalna mioałem kiedyś przy czwórce to raz że nie było wielkich rewelacji a dwa że szybko sie spalił ale nie wiem może miałem jakiś nie udany ..
Jeżeli kupiłeś totalną lipę, to miałeś totalną lipę albo totalnie lipnie podłączyłeś kilka kabelków. Na mój nie narzekam ;]
NO jeżeli mówisz ze cz 350 ma cykliczne zasilanie czego nie wiedziałem to ok pomyliłem się, natomiast co do modułów to faktycznie może niepotrzebnie generalizuje na swoim przykładzie ale z drugiej strony to przy dobrym układzie zapłonowym moduł nie jest potrzebny to raz, a drugie to na przykładzie swojego pegaza równiez genaralizujesz bo ja moge powiedzieć ze same pegazy stosuje z powodzeniem a i znam wiele osób którym równiez sprawują sie dobrze oczywiście pegazy w dobrym stanie lub regenerowane.
Polskie motocykle ymmm klasa
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
- Mtx50
- Posty: 247
- Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
- GG: 2188809
- Moje maszyny: WSK i inne
- Kontaktowanie:
kup to sie okażerezik pisze:takie krotkie pytanko
oplaca sie?
http://www.allegro.pl/item257895209_gaz ... z_350.html
Polskie motocykle ymmm klasa
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- pawe86
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
ok dowiem sie napewnoŻbiKu pisze:Dowiedz się jak najwięcej na temat gaźnika, tak by nie było żadnych pytań.
Wystarczy że wyjmiesz sam filtr, po zdjęciu gumy prawdopodobieństwo, że coś nieprzewidzianego ci wpadnie do gaźnika wzrośnie.albo jeszcze sprobuj odpalic bez filtra powietrza, znaczy calkiem go wywal i gume tez ....
a wogole to juz na poczatku chyba mowilem ze wogole nie mam filtra
jakos mi sie gaznik wogole nie brudzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości