Okropne dławienie

Awatar użytkownika
rezik
Posty: 196
Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
GG: 667778
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Lubin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: rezik » 2007-10-21, 19:35

a no w sumie tak zreszta co ja tam wiem :-P zwracam honor :mrgreen: :mrgreen:
Piszę poprawnie po polsku!

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-10-21, 19:52

Tak tłumaczył Stary a on się raczej zna na tym ;-)
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-10-21, 21:08

Jeżeli iskra jest kaprawa to może gasnąć pod wpływem kompresji. Na lupie nie sprawdzałem benzyna w szklance od niedopałka się nie podpali :) Chyba, że opary..to co innego.
to raz mi lecialo samoczynnie z pompki a raz wogole z baku nie chcialo sciakac
Jeżeli wacha nie chce lecieć z wężyka mimo czystego kranika, to w korku zbiornika odpowietrznik masz zapchany.

Awatar użytkownika
Maniekk
Posty: 327
Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
GG: 2028919
Lokalizacja: ŚWIDNIK
Kontaktowanie:

Post autor: Maniekk » 2007-10-21, 21:09

Ja miałem podobnie z CZ. Wyciągam sprzęt po zimie, przelewam 3 kopy na ssanie, 1 z zapłonem i jest ten dźwięk dwóch garów. Jakby tak przygasał ale siadam na niego chce ruszyc a on gasnie. Odpaliłem jeszcze raz zrobiłem mu przegazówke potem jak juz ruszyl przegoniłem troche i było dobrze, Kiedy wróciłem do domu zacząłem w instrukcji czytać dlaczego tak mogło się zdarzyć. Otóż gaźnik dawał zbyt bogatąmieszankę dlatego zalewało go i sie dławił. Wtedy doczytałem, że jezeli wystepuja takie objawy motocykl nalezy przechylic na lewą strone i potrzymać troszke zeby odprowadzic nadmiar mieszanki. Rzeczywiscie, tak zrobiłem i było git! może w WSK też poskutkuje.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-10-21, 21:11

Skutkuje, w instrukcji oryginalnie Kobuza jest tak napisane :) Jak go czasem zaleje przy odpalaniu to przechylam na lewą stronę, 2-3 sekundy na gazie i spokojnie przepala, ale jeżeli w trakcie pracy normalne się zalewa to trzeba byłoby bokiem jeździć :D

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Post autor: Mtx50 » 2007-10-22, 12:37

Wezu pisze:U mnie też po kilku próbach świeca była mokra. Ja zrobie tak najpierw załoze moduł a jak to nie pomorze do dyszę 80 i jak dajej będzie kicha to motor idze na strych.
te moduły to lipa totalna mioałem kiedyś przy czwórce to raz że nie było wielkich rewelacji a dwa że szybko sie spalił ale nie wiem może miałem jakiś nie udany ..
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Awatar użytkownika
rezik
Posty: 196
Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
GG: 667778
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Lubin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: rezik » 2007-10-22, 13:11

no nie wiem odpowietrznik tez mam czysty Żbiku a probowalem odginac te blaszke gdzie jest iglica rozpulacza (te blaszke na plywaku) i czasem bez pomki mi sie przelewa a innym razem nawet jak 10 min trzemam pompke to nie przelewa sie tak czy owak:/

cos z tym gaznikiem jest chyba nie tak i zamierzam go wymienic - czy uzywany gaznik w dobrym stanie od cz350 to dobry wybor? slyszlem cos ze trzeba wymienic dysze...? to prawda?

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Post autor: Mtx50 » 2007-10-22, 13:25

rezik pisze:no nie wiem odpowietrznik tez mam czysty Żbiku a probowalem odginac te blaszke gdzie jest iglica rozpulacza (te blaszke na plywaku) i czasem bez pomki mi sie przelewa a innym razem nawet jak 10 min trzemam pompke to nie przelewa sie tak czy owak:/

cos z tym gaznikiem jest chyba nie tak i zamierzam go wymienic - czy uzywany gaznik w dobrym stanie od cz350 to dobry wybor? slyszlem cos ze trzeba wymienic dysze...? to prawda?

bo tą blaszke trzeba dogiąć idealnie wbrew pozorą ma ona duży wpływ na poprawną prace silnika. Gaznik "pegaz" to takie urzadzenie które przelewa się z regóły bardzo długo no ale tak już ma, a jak troche postoi to paliwo znika z komory pływakowej i trzeba pąpować jeszcze raz. Ale przez zamiłowanie do orginalności nie poleceam wymiany gaźnika ...
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Awatar użytkownika
rezik
Posty: 196
Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
GG: 667778
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Lubin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: rezik » 2007-10-22, 13:33

"zamiłowanie do orginalnoście" hhhmm byćmoźe ale ja wole jeźdźący sprzet a nie oryginalny "rupiec" (przepraszam za słowo:P)
Piszę poprawnie po polsku!

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Post autor: Mtx50 » 2007-10-22, 13:38

rezik pisze:"zamiłowanie do orginalnoście" hhhmm byćmoźe ale ja wole jeźdźący sprzet a nie oryginalny "rupiec" (przepraszam za słowo:P)
no to jak chcesz przekładac to będziesz musiał dostosować dysze paliwową i powietrzną nie wiem czy to się opłaca lepiej popracować nad pegazem albo załatwić inny pegaz ....
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-10-22, 14:33

Zamiłowanie do oryginalności może mieć powiązanie jeśli chodzi o wygląd baku czy zawieszenia. Jeżeli motocykl ma jeździć, a motórzysta ma cieszyć miche z jazdy to może dla ciebie niestety ale musi być nieoryginalnych kilka rzeczy, w wielu przypadkach gaźnik i elementy układu zapłonowego. Pegazy może i były dobre ale 25 lat temu, spotkałem już wiele osób i jakoś nikt mi nie miał za złe że mam gaźnik z ceśki, przynajmniej jak go ustawie to jeździ i jeździ raz na 1000km go reguluje. Mój łobuz latał tylko 2 dni na pegazie i to tylko koło garażu ale szczerze mówiąc nie byłem zadowolony, szarpał itd. a po 2 dniach pegaz wyzionął ducha. Tematy w jakich jest napisane o moim Jikovie to "osobliwy problem na IV biegu" i temat dot. już samego gażnika w usprawnieniach albo warsztacie.

MTX
jesteś w błędzie.
MTX pisze:będziesz musiał dostosować dysze paliwową i powietrzną nie wiem czy to się opłaca lepiej popracować nad pegazem albo załatwić inny pegaz ....

Bajki , oj zaraz chyba stado krasnali mi przejdzie koło kompa ;)

1. Gaźnik z CZpracuje przy 350ccm ale zasila cylindry cyklicznie (czego też na początku nie wiedziałem), czyli każdy gar po 175ccm osobno, na przemian.

2. Żadnej dyszy powietrza się nie rusza. Ilość powietrza do paliwa czyli skład mieszanki biegu jałowego reguluje się śrubką tak jak w każdym innym gaźniku. W praktyce u mnie wychodzi zawsze tak, że owej śruby nie mam nigdy wykręconej więcej niż 1 obrót.

3. Dyszy paliwowej też się nie zmienia jeżeli jest ORYGINALNA. W moim gaźniku (podróba) wkręcona była dysza chyba z jakiegoś junkersa, miała 2 razy taki przelot jak oryginalna, DLATEGO i TYLKO dlatego byłem zmuszony ją zmienić na oryginalną 96. Dysze jeszcze mniejszą od normy zakładamy jeżeli motocykl ma chorobę kobuzową na normalnej dyszy, dotyczy to Jikova jak i Pegaza.
MTX pisze:te moduły to lipa totalna mioałem kiedyś przy czwórce to raz że nie było wielkich rewelacji a dwa że szybko sie spalił ale nie wiem może miałem jakiś nie udany ..
Te- czyli jakie? Modułów zapłonowych do WSK jest sporo...

Jeżeli kupiłeś totalną lipę, to miałeś totalną lipę. Na mój nie narzekam ;]

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Post autor: Mtx50 » 2007-10-22, 14:54

ŻbiKu pisze:Zamiłowanie do oryginalności może mieć powiązanie jeśli chodzi o wygląd baku czy zawieszenia. Jeżeli motocykl ma jeździć, a motórzysta ma cieszyć miche z jazdy to może dla ciebie niestety ale musi być nieoryginalnych kilka rzeczy, w wielu przypadkach gaźnik i elementy układu zapłonowego. Pegazy może i były dobre ale 25 lat temu, spotkałem już wiele osób i jakoś nikt mi nie miał za złe że mam gaźnik z ceśki, przynajmniej jak go ustawie to jeździ i jeździ raz na 1000km go reguluje. Mój łobuz latał tylko 2 dni na pegazie i to tylko koło garażu ale szczerze mówiąc nie byłem zadowolony, szarpał itd. a po 2 dniach pegaz wyzionął ducha. Tematy w jakich jest napisane o moim Jikovie to "osobliwy problem na IV biegu" i temat dot. już samego gażnika w usprawnieniach albo warsztacie.

MTX
jesteś w błędzie??
MTX pisze:będziesz musiał dostosować dysze paliwową i powietrzną nie wiem czy to się opłaca lepiej popracować nad pegazem albo załatwić inny pegaz ....

Bajki , oj zaraz chyba stado krasnali mi przejdzie koło kompa ;)

1. Gaźnik z CZpracuje przy 350ccm ale zasila cylindry cyklicznie (czego też na początku nie wiedziałem), czyli każdy gar po 175ccm osobno, na przemian.

2. Żadnej dyszy powietrza się nie rusza.

3. Dyszy paliwowej też się nie zmienia jeżeli jest ORYGINALNA. W moim gaźniku (podróba) wkręcona była dysza chyba z jakiegoś junkersa, miała 2 razy taki przelot jak oryginalna, DLATEGO i TYLKO dlatego byłem zmuszony ją zmienić na oryginalną 96. Dysze jeszcze mniejszą od normy zakładamy jeżeli motocykl ma chorobę kobuzową na normalnej dyszy, dotyczy to Jikova jak i Pegaza.
MTX pisze:te moduły to lipa totalna mioałem kiedyś przy czwórce to raz że nie było wielkich rewelacji a dwa że szybko sie spalił ale nie wiem może miałem jakiś nie udany ..
Te- czyli jakie? Modułu zapłonowych do WSK jest sporo...

Jeżeli kupiłeś totalną lipę, to miałeś totalną lipę albo totalnie lipnie podłączyłeś kilka kabelków. Na mój nie narzekam ;]

NO jeżeli mówisz ze cz 350 ma cykliczne zasilanie czego nie wiedziałem to ok pomyliłem się, natomiast co do modułów to faktycznie może niepotrzebnie generalizuje na swoim przykładzie ale z drugiej strony to przy dobrym układzie zapłonowym moduł nie jest potrzebny to raz, a drugie to na przykładzie swojego pegaza równiez genaralizujesz bo ja moge powiedzieć ze same pegazy stosuje z powodzeniem a i znam wiele osób którym równiez sprawują sie dobrze oczywiście pegazy w dobrym stanie lub regenerowane.
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Awatar użytkownika
rezik
Posty: 196
Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
GG: 667778
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Lubin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: rezik » 2007-10-22, 15:11

Piszę poprawnie po polsku!

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Post autor: Mtx50 » 2007-10-22, 15:13

rezik pisze:takie krotkie pytanko
oplaca sie?
http://www.allegro.pl/item257895209_gaz ... z_350.html
:mrgreen:
kup to sie okaże :-D
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-10-22, 18:39

Poproś o dobrą KOLOROWĄ fotkę a nie jakieś niewiadomoco, bo wygląda jak psiknięty chromem w sprayu :roll: No i stan przepustnicy ważnya gość skupił się głównie na wyglądzie. Albo go szorował albo psiknął "chromem", to wynika z tej foty.

Awatar użytkownika
pawe86
Posty: 84
Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
GG: 0
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: pawe86 » 2007-10-22, 19:57

albo jeszcze sprobuj odpalic bez filtra powietrza, znaczy calkiem go wywal i gume tez ....

Awatar użytkownika
Maniekk
Posty: 327
Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
GG: 2028919
Lokalizacja: ŚWIDNIK
Kontaktowanie:

Post autor: Maniekk » 2007-10-22, 20:00

Za 40zł nie kupisz dobrego Jkowa. Według mnie podpucha! 8-)
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Awatar użytkownika
rezik
Posty: 196
Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
GG: 667778
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Lubin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: rezik » 2007-10-22, 20:07

ale przeciez dobrze wiece panowie ze to nie oryginal a nowy nieoryginal kosztuje 100 zl
wiec roznica w uzywanym a nowym nie jest jakas wielka zeby wygladalo na podpucha
tak uwazam...
Piszę poprawnie po polsku!

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-10-22, 20:35

Dowiedz się jak najwięcej na temat gaźnika, tak by nie było żadnych pytań.
albo jeszcze sprobuj odpalic bez filtra powietrza, znaczy calkiem go wywal i gume tez ....
Wystarczy że wyjmiesz sam filtr, po zdjęciu gumy prawdopodobieństwo, że coś nieprzewidzianego ci wpadnie do gaźnika wzrośnie.

Awatar użytkownika
rezik
Posty: 196
Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
GG: 667778
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Lubin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: rezik » 2007-10-23, 13:18

ŻbiKu pisze:Dowiedz się jak najwięcej na temat gaźnika, tak by nie było żadnych pytań.
albo jeszcze sprobuj odpalic bez filtra powietrza, znaczy calkiem go wywal i gume tez ....
Wystarczy że wyjmiesz sam filtr, po zdjęciu gumy prawdopodobieństwo, że coś nieprzewidzianego ci wpadnie do gaźnika wzrośnie.
ok dowiem sie napewno :zdrowko:
a wogole to juz na poczatku chyba mowilem ze wogole nie mam filtra :evil:
jakos mi sie gaznik wogole nie brudzi :P

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości