S32 SHL M11

Odpowiedz
Marqz
Posty: 42
Rejestracja: 2015-08-23, 08:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS
Lokalizacja: Krapkowice
Kontaktowanie:

S32 SHL M11

Post autor: Marqz » 2017-04-09, 22:28

Witam. Mam następujący problem z silnikiem. Podczas jazdy ze stałą prędkością silnik szarpie i przerywa. Gdy odkręcę manetkę to wkręca się na obroty bezbłędnie. Na postoju wkręca się na obroty bez problemów i nic nie przerywa. Zapłon jest cdi, próbowałem zmieniać ustawienia 2,2 i 4,2 przed gmp i brak szczególnej różnicy. Wcześniej miałem to cdi w 051 i działało ok. Gaźniki miałem 2 dellorto 28 i teraz 24. Bez zmian. Nie wiem gdzie szukać. W zapłonie ? Będę wdzięczny za podpowiedź.

JimmyPage
Posty: 183
Rejestracja: 2012-03-29, 02:42
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3, WSK M21W2, Junak M10, Romety
Lokalizacja: Pińczów, Busko Zdrój, okolice
Kontaktowanie:

Re: S32 SHL M11

Post autor: JimmyPage » 2017-04-10, 21:02

Mam ten sam problem, na postoju wszystko elegancko, podczas jazdy przy przyśpieszaniu również jest bardzo dobrze ale przy stałej w miarę niskiej prędkości obrotowej motocykl szarpie i przerywa również przy zamknięciu przepustnicy mocno szarpie. Podejrzewam niewłaściwy skład mieszanki, muszę się tym trochę pobawić. W moim przypadku jest to garbuska z silnikiem W2.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: S32 SHL M11

Post autor: jjaworskyy » 2017-04-11, 07:34

Spr się pobawić śrubą od składu mieszanki, daj jej trochę więcej mieszanki

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: S32 SHL M11

Post autor: Adam_Ga » 2017-04-11, 12:14

raczej coś z gaźnikiem, jak regulacja nie pomaga to zajrzyj czy nie jest gdzieś zabrudzony i ewentualnie wyczyść.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Marqz
Posty: 42
Rejestracja: 2015-08-23, 08:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS
Lokalizacja: Krapkowice
Kontaktowanie:

Re: S32 SHL M11

Post autor: Marqz » 2017-04-16, 09:31

Jimmy też masz po swapie s32 w ramę wsk 125 ?

Awatar użytkownika
tomcio
Posty: 803
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: S32 SHL M11

Post autor: tomcio » 2017-04-29, 09:09

W moim przypadku, w silniku kobuza 060, pomogło wkręcenie śrubki od powietrza, niby wydawało się że jeden obrót to mało a zrobiło różnice
Jest Bóg Jest WSK :-o

Marqz
Posty: 42
Rejestracja: 2015-08-23, 08:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS
Lokalizacja: Krapkowice
Kontaktowanie:

Re: S32 SHL M11

Post autor: Marqz » 2017-04-29, 18:12

A u mnie zrobienie dolotu o odpowiedniej długości filtr powietrza - gaźnik i zmniejszenie dyszy wolnych obrotów bo dostawał za dużo paliwa i czterotaktował. Z jednej strony przestał czterotaktować a z drugiej moc przeniosła się w niższe partie obrotów. Zakładanie filtra bezpośrednio na gaźnik to był błąd.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość