Strona 1 z 1

S32 SHL M11

: 2017-04-09, 22:28
autor: Marqz
Witam. Mam następujący problem z silnikiem. Podczas jazdy ze stałą prędkością silnik szarpie i przerywa. Gdy odkręcę manetkę to wkręca się na obroty bezbłędnie. Na postoju wkręca się na obroty bez problemów i nic nie przerywa. Zapłon jest cdi, próbowałem zmieniać ustawienia 2,2 i 4,2 przed gmp i brak szczególnej różnicy. Wcześniej miałem to cdi w 051 i działało ok. Gaźniki miałem 2 dellorto 28 i teraz 24. Bez zmian. Nie wiem gdzie szukać. W zapłonie ? Będę wdzięczny za podpowiedź.

Re: S32 SHL M11

: 2017-04-10, 21:02
autor: JimmyPage
Mam ten sam problem, na postoju wszystko elegancko, podczas jazdy przy przyśpieszaniu również jest bardzo dobrze ale przy stałej w miarę niskiej prędkości obrotowej motocykl szarpie i przerywa również przy zamknięciu przepustnicy mocno szarpie. Podejrzewam niewłaściwy skład mieszanki, muszę się tym trochę pobawić. W moim przypadku jest to garbuska z silnikiem W2.

Re: S32 SHL M11

: 2017-04-11, 07:34
autor: jjaworskyy
Spr się pobawić śrubą od składu mieszanki, daj jej trochę więcej mieszanki

Re: S32 SHL M11

: 2017-04-11, 12:14
autor: Adam_Ga
raczej coś z gaźnikiem, jak regulacja nie pomaga to zajrzyj czy nie jest gdzieś zabrudzony i ewentualnie wyczyść.

Re: S32 SHL M11

: 2017-04-16, 09:31
autor: Marqz
Jimmy też masz po swapie s32 w ramę wsk 125 ?

Re: S32 SHL M11

: 2017-04-29, 09:09
autor: tomcio
W moim przypadku, w silniku kobuza 060, pomogło wkręcenie śrubki od powietrza, niby wydawało się że jeden obrót to mało a zrobiło różnice

Re: S32 SHL M11

: 2017-04-29, 18:12
autor: Marqz
A u mnie zrobienie dolotu o odpowiedniej długości filtr powietrza - gaźnik i zmniejszenie dyszy wolnych obrotów bo dostawał za dużo paliwa i czterotaktował. Z jednej strony przestał czterotaktować a z drugiej moc przeniosła się w niższe partie obrotów. Zakładanie filtra bezpośrednio na gaźnik to był błąd.