Silnik problem

Odpowiedz
blackrider
Posty: 115
Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
GG: 0
Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75'
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontaktowanie:

Silnik problem

Post autor: blackrider » 2017-10-24, 21:25

Witam,
mam problem z moją Gazelą. Z odpalaniem ogólnie problemu nie ma, tyle, że po odpaleniu przez dosłownie 2 min gdy dodaje gazu moto robi buu, czasem nawet gaśnie. Po chwili wszystko ustaje i normalnie się wkręca. Poniżej filmik poglądowy, aczkolwiek tutaj i tak było nieźle, normalnie jest dużo gorzej:
https://www.youtube.com/watch?v=QzFN6mn7bmQ

Druga sprawa, w trakcie jazdy bardzo przerywa/szarpie, zwłaszcza przy jednakowo otwartej przepustnicy. Ciężko też ruszyć z miejsca, trzeba dużo gazu, a mimo wszystko wigoru brak.
Jak na to zaradzić ?

Poniżej jeszcze filmik z zagrzanym już silnikiem:
https://www.youtube.com/watch?v=82JqHNPoxco

Pozdrawiam

P.S: Zapłon CDI, ustawiony na 3,4 (dla Gazeli jest 3,3-3,5), gaźnik po regeneracji w Puszczykowie, cylinder po szlifie, tłok i reszta oryginał, wał oryginał po regeneracji w Poznaniu.

marcin3ta
Posty: 417
Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: Silnik problem

Post autor: marcin3ta » 2017-10-24, 23:13

Daj więcej paliwa lub ssanie sciagnic filtr powietrza

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Silnik problem

Post autor: daroohd » 2017-10-25, 18:12

Świeca ten silnik musi mieć dobra i dedykowana świece. Wygląda jak by padł kondensator ale masz cdi wiec regulacja gaźnika i ta świeca, no i każdy silnik musi chwile sie zagrzać zanim zaczniesz go kręcić. ustaw zapłon w przedziale 2,8-3,2..

blackrider
Posty: 115
Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
GG: 0
Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75'
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontaktowanie:

Re: Silnik problem

Post autor: blackrider » 2017-10-25, 19:31

daroohd pisze:
2017-10-25, 18:12
Świeca ten silnik musi mieć dobra i dedykowana świece. Wygląda jak by padł kondensator ale masz cdi wiec regulacja gaźnika i ta świeca, no i każdy silnik musi chwile sie zagrzać zanim zaczniesz go kręcić. ustaw zapłon w przedziale 2,8-3,2..
Co do świecy, to jest nowa f100. Silnika normalnie tak nie kręcę na zimnym. Chciałem tylko pokazać w czym problem, co nie zmienia faktu, że nie powinno tak być.
Miałem też pytać, czy występuje jakaś zależność w zastosowaniu CDI, a optymalnym ustawieniem zapłonu. Mianowicie, czy w przypadku CDI jest reguła, że np zapłon trochę opóźniamy tak jak właśnie daroohd napisał.

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Silnik problem

Post autor: daroohd » 2017-10-25, 19:49

Daj NGKB8HS i jak masz ustawiony poziom paliwa w gaźniku. U mnie na iskrze 100 źle palił i tez nie bardzo chodziła na 75 ładnie paliła a potem kaplica kupiłem NGK i na razie po problemie..

blackrider
Posty: 115
Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
GG: 0
Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75'
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontaktowanie:

Re: Silnik problem

Post autor: blackrider » 2017-10-25, 21:43

daroohd pisze:
2017-10-25, 19:49
Daj NGKB8HS i jak masz ustawiony poziom paliwa w gaźniku. U mnie na iskrze 100 źle palił i tez nie bardzo chodziła na 75 ładnie paliła a potem kaplica kupiłem NGK i na razie po problemie..
Wstyd przyznać, ale nie ruszałem pływaka. Może faktycznie warto podnieść trochę poziom paliwa.

marcin3ta
Posty: 417
Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: Silnik problem

Post autor: marcin3ta » 2017-10-25, 23:47

daj wiecej paliwa na iglicy i zobacz co sie dzieiej

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość